掃呢頁CODE去手機

2022年2月26日 星期六

湯沛宜:「乳神」湯沛宜忽然富貴遊美:畀男人照顧係幸福 #湯沛宜

「34F乳神」湯沛宜(Toto)本月突然遠走美國,周遊洛杉磯、拉斯維加斯四處遊玩,她不時更新社交網晒滑雪和行名店相,狀甚富貴,剛過去的情人節她拿着99 ...






「34F乳神」湯沛宜(Toto)本月突然遠走美國,周遊洛杉磯、拉斯維加斯四處遊玩,她不時更新社交網晒滑雪和行名店相,狀甚富貴,剛過去的情人節她拿着99支黃玫瑰影相,暗示有人送花。Toto向來以教健身為生,疫情期間健身室多次要關閉,令她收入大減呻窮,現在忽然「富貴」,她解釋赴美一來因太耐冇去旅行,二來希望赴美尋找出路,她說:「想睇吓美國有冇發展空間,呢度健美比賽好流行,我想入場睇比賽取經,本身都有親戚和朋友喺度,由佢哋帶我周圍去玩,其實我都係去遊客點打卡,影吓相都係最平嘅消費,(情人節有追求者送花?)紮花係人哋,我拎嚟影吓相啫!」


她表示疫情初期的確冇收入,但自從拍了《鬼同你上位》後,多了不少工作,分別有直播、NFT工作,其中以KOL工作為主,並自爆Post價「每個Post 3千」,透露更有品牌向她提出月薪「包」她出Post,故每月平均都有5位數字穩定收入。她笑言自己搵到,不用使男人錢:「不過如果遇上真愛,畀自己鍾意男人照顧係一種幸福,我認為男人照顧女人係一種責任和承擔。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!