掃呢頁CODE去手機

2022年2月26日 星期六

不可能任務|孔德賢意外中彈痛極倒地 戴祖儀特技飛車漂移再甩尾 #孔德賢 #戴祖儀

隊長張振朗與隊員孔德賢、劉頌鵬Enson、杜穎珊Sandy、古天祥、何慈茵、劉展霆Eden以及腳傷未愈的戴祖儀Joey;昨晚(25日)播出的第四集在香 ...






隊長張振朗與隊員孔德賢、劉頌鵬Enson、杜穎珊Sandy、古天祥、何慈茵、劉展霆Eden以及腳傷未愈的戴祖儀Joey;昨晚(25日)播出的第四集在香港動作特技演員公會會長錢嘉樂,及國際級動作導演林迪安帶領下,陸續為長達 6分鐘的「真龍虎武師」級畢業作品進行拍攝。整個畢業作品在電視城取景,漂移部份三個指定動作分別是「連續轉兩個90度彎甩尾」、「圍繞噴水池打圈」及「進入古裝街城門後急速橫滑停車」。

事前花了大半個月時間上網睇片掌握竅門的天祥,最終成功說服嘉樂哥委以「漂移」重任,可惜甫開車已滑鐵盧「爆呔」,令本身已壓力爆煲的天祥即時崩潰:「我勒住自己唔好喊,但其實我情緒已去到臨界點。我覺得自己做唔到落去,但好好嘅係好多人埋嚟鼓勵我。」眼見天祥Keep住跌Watt的嘉樂,在旁不斷為對方打氣,結果天祥成功衝破心理障礙完成使命。在隊友蜂擁上前恭賀一刻,天祥終忍不住爆喊:「我一路所有動作都做得唔好…我好希望可以Show到自己有嘢畀人睇,但今朝我失敗咗。」

同樣自信不足的Eden,則被委派「Free Flow顯身手」重任,挑戰飛簷走壁及空中翻騰等難度動作;由於想一Take過完成,Eden心理包袱極大,結果一開波即失平衡撞傷膝頭,之後又連番出錯,Eden最終獨自躲在暗角發自己脾氣:「我覺得自己真係好廢,對自己好失望,做極都唔靚。」向來對Eden負評的迪安哥見狀即慈父上身安慰Eden:「龍虎武師嗰種痛苦真係眼淚在心裏流架,唔好成日覺得自己唔得,話畀自己聽得得唔得呢?」Eden最終順利完成拍攝,並感激兩名導師用心良苦:「佢哋鬧我其實係想鞭策我嘅潛能出嚟,都幾Warm。」

拍住上挑戰畢業任務的孔德賢及Enson,則要挑戰開槍、空中翻騰、飛躍及爆破場面,二人同樣連環出狀況。Enson因腳法有誤「踩冧棚」需要重拍,至於孔德賢則意外中彈,畫面所見孔德賢中彈一刻有白煙冒起,而他的即時反應則是痛極倒地,不過孔德賢事後淡定笑謂:「係好痛好痛,但冇嘢嘅,中吓呢啲仲榮幸。」另根據劇組今日發布劇照,所有隊員即使不用埋位,也會置身現場為拍攝中的隊友打氣,並會幫忙打點雜務。至於林迪安及嘉樂哥亦明顯甚為關心整個團隊,迪安哥更不時被拍得落手落腳作貼身指導,整個團隊相當有愛。

古天祥


戴祖儀


劉展霆Eden


孔德賢、劉頌鵬


左起:戴祖儀、張振朗、錢嘉樂、古天祥、Sandy、何慈茵,後排為Enson


呢個畫面正呀。


其實啲紙箱,係成個團隊幫手砌。


雖然迪安哥一直負評Eden,但其實佢好錫對方,成日好細心咁指導佢同鼓勵佢。


Eden其實對自己要求都好高。


Enson同孔德賢拍住上。


呢一幕正呀!


Joey真係好落力幫忙。


安哥真係好親力親為指導每一位。


安哥真係好親力親為指導每一位。


張振朗同天祥嘅漂移訓練情況,嘉樂哥親自落場指導。


張振朗同天祥嘅漂移訓練情況,嘉樂哥親自落場指導。


天祥出發前已經冇乜信心。


不過其實佢嘅漂移技術係Ok嘅,要知有幾Ok就真係一定要睇片。


天祥一開波就撞爆呔,搞到佢好灰心。


但佢強忍淚水,繼續進行拍攝。


Joey同天祥負責漂移部份,二人配合度相當高。


Joey又要顧動作、又要顧表情。


Joey又要顧動作、又要顧表情。


天祥一完成拍攝,啲隊友就蜂擁而上恭喜佢。


呢個時候,壓抑咗好耐嘅天祥終於喊起上嚟。


雖然迪安哥一直負評Eden,但其實佢好錫對方,成日好細心咁指導佢同鼓勵佢。


佢又係一嚟就出意外。


仲要因為啲動作好多時唔係想像中咁俐落,搞到佢好失望。


仲要因為啲動作好多時唔係想像中咁俐落,搞到佢好失望。


但其實佢表現Ok


迪安哥都叫佢要畀多啲信心自己。


Eden仲有喊住多謝媽咪支持。


Enson踩冧棚。


Enson踩冧棚。


孔德賢中彈一刻有白煙冒起


痛到跌咗落地。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!