掃呢頁CODE去手機

2022年2月26日 星期六

張松枝:合作拍戲!古天樂冇事報平安 張松枝初步確診網上求助 #古天樂 #張松枝

香港第5波疫情肆虐,娛樂圈已出現多個群組,今日(25號),張松枝便於社交網站貼出一張快速測試呈現確診的照片,並寫道:「我只能自求、因為你個電話打唔通! ...






香港第5波疫情肆虐,娛樂圈已出現多個群組,今日(25號),張松枝便於社交網站貼出一張快速測試呈現確診的照片,並寫道:「我只能自求、因為你個電話打唔通!」不少網民都非常擔心他的情況,他還自嘲指有生之年都應該打不通衞生署衞生防護中心電話。張松枝接受東網訪問,氣若游絲表示:「情況好似感冒咁,我依家自己喺房度隔離,唉,都唔知點,希望兩、三日無事,依家食緊退燒止痛藥,暫時微燒;(擔唔擔心小朋友?)依家好難講,我中,個個都大機會中,避唔到,唔好話我個仔,我覺得全香港人都避唔到啦。」


現與張松枝合作拍戲的古天樂,今晚亦有於社交網留言,表示自己冇染疫:「多謝大家關心,因為工作關係連日來都有不斷做檢測,全屬陰性。祝松枝早日康復,大家身體健康。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!