掃呢頁CODE去手機

2022年3月12日 星期六

940920.專訪︱監製羅嘉駿爆幕後秘辛 《二月廿九》係真人真事? #羅嘉駿

ViuTV劇集《940920》絕對不易入口,時間線複雜,既是《二月廿九》前傳又是續集,一邊講述余家聰(劉俊謙飾)成為「神聖幾何學會」會長前,與兒時玩伴 ...




ViuTV劇集《940920》絕對不易入口,時間線複雜,既是《二月廿九》前傳又是續集,一邊講述余家聰(劉俊謙飾)成為「神聖幾何學會」會長前,與兒時玩伴林楚凝(蔡思韵飾)的一段穿越奇幻之旅,一邊呈現「Yeesa」張麗紗(吳海昕飾)進入第二時空後,與變成了小說家的余家聰碰面的故事,還要伏筆極多,少看一集便會跟不上劇情,只「聽」電視又會錯失重要細節,難怪監製暨導演羅嘉駿(Steve)在第二集中,借客串演出的張敬軒把口連環自抽:「好有懸念,之後呢」、「其實唔係好睇得明」、「一開頭就94年,之後又跳去2014年,跟住又跳番2013年,啲讀者跟唔跟到呀」、「你仲有好多伏筆喎,你解唔解到呀,啲網上連載最憎就係呢啲爛尾故」。

940920︱張敬軒客串出場瘋狂「自抽」 隔住個Mon直接同觀眾講嘢

張敬軒送早餐給劉俊謙。(電視畫面)


張敬軒給劉俊謙稿費。(電視畫面)


張敬軒給劉俊謙稿費……太少了吧?(電視畫面)


張敬軒給劉俊謙稿費……太少了吧?(電視畫面)


張敬軒請劉俊謙為寫真集代筆。(電視畫面)


張敬軒請劉俊謙為寫真集代筆。(電視畫面)


張敬軒請劉俊謙為寫真集代筆。(電視畫面)


劉俊謙拒絕。(電視畫面)


張敬軒指劉俊謙搵得少但大使。(電視畫面)


張敬軒「表演」食早餐。(電視畫面)


張敬軒「表演」食早餐。(電視畫面)


張敬軒「表演」食早餐。(電視畫面)


張敬軒飾演劉俊謙的編輯。(電視畫面)


劉俊謙寫小說《940920》初稿。(電視畫面)


張敬軒指自己睇唔明、太多伏筆。(電視畫面)


「呢啲叫舖排」。(電視畫面)


張敬軒直接向觀眾說話。(電視畫面)


劉俊謙「黑人問號」。(電視畫面)


Steve日前接受《香港01》專訪便直認《940920》設定比起《二月廿九》更加複雜,是有心挑戰觀眾「底線」:「相信頭幾集觀眾都會Keep住『即係點呀』,可能會睇到攰,會覺得好多資訊,去到第六集開始個腦更加會爆炸,但最後大部份人都會睇得明,可能仲有小部份人睇唔明,就好似我阿媽都睇唔明《二月廿九》咁,但《二月廿九》已經係一條時間線。」刻意挑戰觀眾的同時,他亦挑戰了自己的極限:「今次真係好辛苦,前、中、後期都好辛苦,當中度劇本一定係第一位!」2020年3月,《二月廿九》剛剛播完,Steve便馬不停蹄開始召集編劇度橋,劇本一早在2021年4月完成,但因為新冠肺炎疫情關係,台灣封關,無法在台東取景,所以被迫只用了半年時間將劇本重頭寫過:「本身去一個好近海嘅地方,周圍都好靚,Ceci(蔡思韵)個角色就係開民宿,劉俊謙就住佢間民宿入面。不過,都有嘢好咗,例如『神聖幾何學會』,本身台灣版係第六集先出現,今次變番香港就可以第一集出。」

點擊下圖觀看《940920》精美劇照:

Ryan(徐天佑飾)。


Yeesa(吳海昕飾)。


Yeesa(吳海昕飾)和Ryan(徐天佑飾)。


巴西龜(岑珈其 飾)。


余家聰(劉俊謙 飾)。


余家聰(劉俊謙 飾)和林楚凝(蔡思韵 飾)。


林楚凝(蔡思韵 飾)。


秋叔(余子明 飾)。


神聖幾何學會成員、Yeesa(吳海昕 飾)及余家聰(劉俊謙 飾)。


神聖幾何學會成員、林楚凝(蔡思韵 飾)及余家聰(劉俊謙 飾)。


童年余家聰(黃梓樂 飾)。


童年林楚凝和余家聰(丘子童 和 黃梓樂 飾)。


爺爺秋叔(余子明 飾)和孫女林楚凝(蔡思韵 飾)。


聰媽(簡慕華 飾)。


《二月廿九》有「神劇」美譽,雖然Steve覺得「神劇」這個稱號氾濫,但仍然覺得前作叫好叫座,令他倍感壓力:「不過我今次亦都完成到一個好重要嘅目標,就係喺Budget內拍得完套劇, 咁先係話畀人聽我係一個做到監製嘅人,但之前唔係咁,覺得點都要拍,拍到冇錢都要拍,好唔成熟。」他坦言《940920》如果按原定計劃拍攝,會超支廿萬,但一邊撳計數機一邊刪減內容,令他可以在預算內完成拍攝:「好多嘢係妥協咗,好多想要嘅劇情都冇拍到。(前作反應好,預算唔係大咗?)都有,但今次都爭啲爆Budget,主要係因為文本上多咗好多嘢要拍, 所以好多集數係End Credit(片尾)要疊住劇集內容出。 」

與「友台」無綫(TVB)不同,ViuTV劇集多由外判電視台外的製作公司拍攝,屬於體制內的Steve反而是少數,上年年初開始做「ViuTV員工」的他,坦言比起之前做「浪子」有安全感得多:「每個月有糧出喎,仲有醫療保險,以前邊度有!同我嗰時拍完《二月廿九》係兩個世界,當時要請晒台前幕後食一餐飯,仲好記得餐飯萬幾蚊,咁我碌卡啦,但係唔夠錢找數,我個心係一直淌血,係要問人借錢還卡數。(《二月廿九》之後冇即時好景咗?)冇,撞正2020年開始有疫情,好多製作都停咗,其實大台(TVB)係有搵我,有傾過條件,但係我最後推咗,其實條件唔算好吸引,同ViuTV唔爭得遠。」

不少行內人常常自嘲「前世做錯事,今世做電視」,Steve的入行至今經歷亦有一種命運使然的感覺,就連《二月廿九》、《940920》的誕生,也好像命中注定般。中三已經決志長大後「拍嘢」的他,大學時就讀浸會大學,主修電影及電視,畢業那年,撞正王維基大搞香港電視(HKTV)到大學請人,所以便應徵做副導演:「做做下發覺我係做唔到,好辛苦,好唔鍾意,做副導演係冇創作,每日就係落單話要咩衫,去到現場就俾人X,同埋我唔鍾意個故仔,我發現係我自己唔鍾意嗰樣嘢,我就投入唔到落去,我就知我自己只可以做自己鍾意嘅嘢。」做過兩年中文大學的助教後,他便與陳志發開製作公司,希望可以接Job時「嗌高啲價」,然後對方又介紹他幫ViuTV拍節目,拍完《夜曲13》再拍《比賽誌》:「之後,Digital嗰邊就叫我哋幫手拍條宣傳片,就係《前度》(《瑪嘉烈與大衛系列 前度特別篇》),佢話幾好,不如將佢變做兩集半個鐘嘅嘢,我拍完《二月廿九》先聽番,呢個係魯生(魯庭暉)畀我嘅測試,Test下我識唔識拍劇,拍完之後,金生(金廣誠)就叫我見下佢,問我有冇故仔。」

「但其實我手頭冇故仔。」Steve立即找了黃智揚(《二月廿九》、《940920》編審,《教束》導演)度故事,他們想了一個又一個天馬行空,要千萬投資才拍的故事,後來變了情史分享大會:「我話我有個女朋友,2月29號出世,好耐之前佢同我講過,2月28號同3月1號中間嗰一秒,佢會拍一下手去慶祝自己生日,幾得意!如果我哋拍套劇,每四年先出一集,係咪好過癮,之後個諗法再癲啲,搵個女仔,由佢16歲開始拍一集,20歲再拍一集,24歲再拍一集,每四年拍一集,但之後冇左件事。」然後,隔了一年,Steve才找了一個編劇幫手把想法化成一套劇集:「再唔係四年一集,係個女仔每四年有咩改變,我就靈機一觸,既然拍手咁有型,不如玩穿越時空,即係個天送番廿四小時畀佢,好似得喎,好似好浪漫喎成件事,一條好橋喎。一開始係寫台灣,同埋得Ryan同Yeesa,係度到中期先覺得唔夠料寫,加多個人,加余家聰。成件事係一步步,用足幾年。(交功課一刻係點?)金生一收個故仔,就話得,拍」

Steve用《二月廿九》、《940920》證明香港劇集仲有得搞,但不代表本地製作從此夠料走出亞洲、衝出國際,身在其中的Steve認為一切還需要多方元素配合:「香港電視係有得搞,始終嗰個入屋程度好高, 比起電影高好多,當然我最後嘅夢想係拍電影,但係而家呢刻電視真係好好,係Feel到呢兩年娛樂圈好咗。不過,去唔去到韓劇嘅高度,我覺得未必得,佢哋成個行業對未來有信心,肯掉好多錢落去拍,蝕錢都冇所謂,又肯等十幾年,香港好好經濟嘅話都得嘅,但而家真係經濟唔好。」前景局限,仲做落去?Steve苦笑:「我冇嘢識做,我淨係識呢啲!」

940920︱從影以來最重戲! 余子明跳海自盡一幕堪稱催淚彈放題

余子明在第五集一開始便離世。(電視畫面)


蔡思韵非常傷心。(電視畫面)


蔡思韵穿越過去救爺爺。(電視畫面)


超能力只有15分鐘。(電視畫面)


蔡思韵見到過去的自己。(電視畫面)


蔡思韵見到過去的自己。(電視畫面)


蔡思韵在士多借電話失敗(電視畫面)


蔡思韵在士多借電話失敗(電視畫面)


蔡思韵立即衝去打公共電話。(電視畫面)


蔡思韵立即衝去打公共電話。(電視畫面)


余子明一心尋死。(電視畫面)


余子明一心尋死。(電視畫面)


余子明一心尋死。(電視畫面)


蔡思韵爆喊。(電視畫面)


余子明即將跳海。(電視畫面)


余子明即將跳海。(電視畫面)


蔡思韵趕去碼頭。(電視畫面)


蔡思韵趕去碼頭。(電視畫面)


蔡思韵趕去碼頭。(電視畫面)


剩下時間不多。(電視畫面)


蔡思韵阻止爺爺自殺。(電視畫面)


余子明見到蔡思韵正跑過來。(電視畫面)


余子明見到蔡思韵正跑過來。(電視畫面)


余子明還是決定跳海。(電視畫面)


余子明還是決定跳海。(電視畫面)


蔡思韵也跳海救余子明。(電視畫面)


蔡思韵也跳海救余子明。(電視畫面)


蔡思韵也跳海救余子明。(電視畫面)


但未跳落水已經回到現在。(電視畫面)


但未跳落水已經回到現在。(電視畫面)


試多幾次也是徒勞無功。(電視畫面)


試多幾次也是徒勞無功。(電視畫面)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!