掃呢頁CODE去手機

2022年3月12日 星期六

Edan留家抗疫笑言生活十分頹 透露MIRROR已為演唱會做準備 #Edan #MIRROR #呂爵安

MIRROR成員一連4個星期五晚上11時舉行《MIRRORFBLiveFromHome》,今晚有(11日)Edan(呂爵安)、Jeremy(李駿傑)以 ...




MIRROR成員一連4個星期五晚上11時舉行《MIRROR FB Live From Home》,今晚有(11日)Edan(呂爵安)、Jeremy (李駿傑)以及Tiger(邱傲然)。由於Tiger已經有兩年冇做直播,所以連Edan都表示十分難得,仲叫大家要錄下來。

直播中,Edan為sell好兄弟新歌,提議Jeremy改名做half,之後又開始將自己嘅歌曲改成英文名,例如將《一表人才》改成one cousin man talent,搞到連tiger都忍唔住問Edan邊間大學畢業。提到新歌《半》,Jeremy透露準備了4個多月時間,所以十分緊張。Edan表示原來歌曲原先係叫《i can't breathe》,但他認為太不相關,故提議改名,最後由魯生出手改成《半》。

Edan與Tiger表示由於疫情關係,有份參與的劇集均受到影響。Edan表示自從拍攝《季前賽》後,有感3分射球進步不少,不過當問到Ian(陳卓賢)同姜濤球是否球技了得了,Edan先係冷笑,並轉身望向身後的花姐背景:「呢個問題嚟講呢,大家都好波,我費事亂講嘢,總之大家都好波。」Edan更透露本身二月時會推出新歌,但由於疫情關係未能拍攝MV,所以只能延遲,他希望三月尾可以推出。在家抗疫期間,Edan除咗打機,亦有追看韓劇《少年法庭》以及實境節目《單身即地獄》。Edan表示或者係因為太鍾意工作,所以有感自己最近十分頹,每日中午起身後又再午睡。

整個直播最令鏡粉興奮應該係Edan提到早前與成員為演唱會開會,他表示第一次透過zoom與成員見面,感覺十分搞笑。 「我哋傾一傾演唱會,大家有咩想做,都係好初步。好似好快,咁又一年,上年6場諗返好近,原來都就快一年。」

Edan又提到早前被花姐公開追他交功課一事。「要我每日都篇報紙佢聽,訓練我咬字,佢本身每日凌晨一點截止,我遲咗。」Edan又指由於每篇文章要讀近兩分鐘,以為花姐會收完功課就算,但對方竟然逐句聽完再作出糾正。「我有啲受寵若驚,不過係好sweet,佢認真去對待呢件事。」而成篇文章內容如下,大家可以試下又讀唔讀得掂?

//喺呢條黃巷嘅巷口度有一隻狗,

佢個名叫做黃汗寒狼。

大家或者會覺得好奇怪,

點解呢一隻狗會有一個咁得意嘅名呢?

講起上嚟,其實係有段古嘅。

話說係東方有一個叫做黃汗寒狼牛牙雅夏蝦嘅國家,

呢個國家嘅人都好鍾意養狗嘅,

佢地養大嘅狗仲好靚同埋好強壯,

但係佢地飼養狗嘅飼料同一般嘅都好唔同。

原來佢地係用黃汗寒狼焊汗糠嚟到養嘅,

養大嘅狗仲吸引左各國各地嘅人嚟購買添!

其中以壓乞黑國、很肯國、

特突國、能單騰國、華滑挖國、

心足縮學咢確國、等登燈等國嘅人最多。

而頭先我地所講嘅黃汗寒狼,

呢種咁昂貴嘅狗,

就係呢個國家所出產架啦。//


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!