掃呢頁CODE去手機

2022年3月18日 星期五

獨立歌手AP新歌《我道》獲好友Ian作曲 YouTube九日超過20萬點擊 #Ian

獨立歌手AP潘宇謙上年年頭推出新歌《罪人勿語》,事隔一年終於再有新曲《我道》推出,歌曲放上YouTube九日已經錄得200,000點擊率,在KKBOX ...




獨立歌手AP潘宇謙上年年頭推出新歌《罪人勿語》,事隔一年終於再有新曲《我道》推出,歌曲放上YouTube九日已經錄得200,000點擊率,在KKBOX綜合新歌即時榜第五位,僅次於四位鏡仔和林家謙,成績絕對驕人!

《我道》MV絕對用心製作!


《我道》MV絕對用心製作!


好靚!


好靚!


好靚!


使唔使咁型?


使唔使咁型?


MV製作團隊。


MV製作團隊。


高難度。


拍戲咁。


拍戲咁。


大家拍得好開心。


大家拍得好開心。


大家拍得好開心。


完成!


《我道》今次找來AP好友陳卓賢Ian@MIRROR幫手作曲,是Ian第二次參與幫其他人作曲,第一次也是他的好兄弟Anson Kong,AP表示:「我同Jny同Ian一齊寫依首歌,首歌係想講人生路上,圍繞身邊嘅人都會提出好多意見,話畀你聽點樣行正確嘅路。事實上無論你愛嘅人或者愛你嘅人,絕對唔會比自己更清楚你嘅能力同夢想係乜。用心聆聽以愛溝通,為自己嘅選擇負責,只要相信一定可以揀到最適合自己嘅路。」AP和Ian老友鬼鬼,Ian更幫手在IG post出自己唱的demo幫好兄弟宣傳首歌 l

Edward形容Ian有主見但未必會出聲,就像一個用棉胎冚住自己的人,很保護自己。(IG/ @iancychan)


屬雞藝人:ViuTV旗下男團MIRROR成員陳卓賢(Ian)(出生日期:1993年6月9日)(iancychan@ig)


Ian就讀香港城市大學,於大學一年級時代表人文社會科學院參加歌唱比賽。(影片截圖)


Ian勝岀歌唱比賽後正式接受專業歌唱訓練,其後更簽約成為上騰製作旗下藝人。(影片截圖)


Ian所代言的產品類型相當多元化,由珠寶、服裝以至汽車品牌都有。(資料圖片)


Ian和阿Jer出席活動時感謝樂迷的支持。(梁碧玲攝)


Ian的歌曲《搞不懂》則推出兩個版本,他分享製作背後的故事時提到為精益求精,決定將原版砍掉重練。( 葉志明攝)


出道以來予人感覺深思熟慮的Ian,今次在廣告中亦化身成知性型男生,既打排球及籃球又自彈自唱。


陳卓賢(Ian)出道三年以來一直人氣高企,不論其音樂作品或戲劇演出均俘虜一眾「Hellosss」的心。


AK的YouTube頻道又經常邀請Ian作客。(影片截圖)


二人在一起時,Ian就會笑得非常開心。(影片截圖)


Ian。(MV截圖)


Ian。(MV截圖)


Ian好得意!(MV截圖)


Ian於情人節推出2022年首支個人作品,《留一天與你喘息》繼續親自作曲。


Ian將於情人節推出新歌《留一天與你喘息》。(IG/ @iancychan)


Ian女朋友Amy Lo在IG提到願各位都能找到一同瘋狂面對世界的人,Ian罕有隔空放閃留言說:「I think Ive found one(我想我找到了)」。(IG/ @lqamy)


《我道》是AP出道以黎第十首推出的作品,作為自己開音樂label做獨立音樂人嘅第一首廣東歌,他更指希望今年年尾可以推出一隻ep。

第一首歌係《法西斯情人》。(IG@ anson.poon)


第一首歌係《法西斯情人》。(IG@ anson.poon)


識唱歌識作曲。(IG@ anson.poon)


識唱歌識作曲。(IG@ anson.poon)


識唱歌識作曲。(IG@ anson.poon)


今年30歲。(IG@ anson.poon)


今年30歲。(IG@ anson.poon)


今年30歲。(IG@ anson.poon)


好有型。(IG@ anson.poon)


好有型。(IG@ anson.poon)


第一首歌係《法西斯情人》。(IG@ anson.poon)


今次彈得起?(IG@ anson.poon)


今次彈得起?(IG@ anson.poon)


今次彈得起?(IG@ anson.poon)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!