掃呢頁CODE去手機

2022年3月15日 星期二

伍富橋:同富家女閃婚!伍富橋講求婚誓言哽咽:我想生BB #伍富橋

歌手伍富橋昨日(14日)宣布向圈外富家女友Shirley成功求婚,他接受TVB《娛樂頭條》訪問,透露這一個月來他不斷向女友求婚,終於在跟女友Stayc ...






歌手伍富橋昨日(14日)宣布向圈外富家女友Shirley成功求婚,他接受TVB《娛樂頭條》訪問,透露這一個月來他不斷向女友求婚,終於在跟女友Staycation時才求婚成功,他說:「女友話我係用洗腦式方法求婚,因為我試過瞓覺前跪地求婚、煲煲吓劇求婚、食飯前又求婚,女友每次見我求婚反應都好驚,即刻叫我起番身。有次我扮求婚,其實係綁鞋帶,佢已經嚇到跑走咗去,哈哈!」他透露事前在酒店房用氣球悉心布置,又訂了心形蛋糕,講求婚誓言時,感動到喊,但女友反而冇喊:「我一路講,一路哽咽,最後都成功。」


他對女友有讚冇彈:「同佢相處好開心,最緊要係大家三觀一致,無論生活上同工作上,佢都畀到好多意見我,可以有種帶住我進步,大家一齊進步嘅感覺,呢樣係最緊要,咁先行得長遠,佢可能就係呢樣吸引我嘅地方。」他選購了心形鑽戒求婚,其實本身並冇研究,只是見女友冇戴過心形戒指。由於疫情關係,他們會先簽紙稍後才擺酒,至於生BB計劃,他說:「我都想生BB,睇緣分,順其自然。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!