掃呢頁CODE去手機

2022年3月15日 星期二

鄭杞瑤:【女神落區】Kylie C.一腳踢 孖唐安麒搬運物資抗疫 #唐安麒 #女神 #鄭杞瑤

落力送暖,不怕路遠!疫情反覆不穩,全民恐慌,重創百業,不少義工活動也受影響,身為「宅男女神」的KylieC.(鄭杞瑤)跟其經理人公司老闆唐安麒,近年參 ...






落力送暖,不怕路遠!疫情反覆不穩,全民恐慌,重創百業,不少義工活動也受影響,身為「宅男女神」的Kylie C.(鄭杞瑤)跟其經理人公司老闆唐安麒,近年參與不少義工的工作,但知道在這段風雨飄搖的日子中,更多人需要援手,故決定暫時不做「宅女」,「出關」做義工。日前她們和義工們到茶果嶺村,原來該區有不少村民確診,駐村的鄰舍輔導會需要大量抗疫物品,以派發給該村低收入人士及獨居老人。當日她們不單幫手分配物資,如快速測試包及糧食等,更要搬搬抬抬,親自負責缷貨及搬運,花盡心思及體力。


Kylie接受東網訪問,說未有因為現在疫情嚴峻而打消出動的念頭:「就係因為我仲有能力去幫人,點解唔主動去幫?大家更加要守望相助,同埋互相扶持,攜手渡過呢個難關。包裝同搬運唔辛苦,如果啲村民冇人幫,佢哋仲辛苦!」有「美容大王」之稱的唐安麒,因政府收緊社交距離措施,致其美容事業大受影響,笑言處於「無業」中的她,捐出大批快速檢測包,以助想返工的村民:「我唔擔心出去會受感染,萬一有事,我住嘅地方,可以獨立隔離,唔會影響家人。疫情期間,好多朋友搵我求救,我介紹佢哋用自然療法,病情好快紓緩,由陽變陰,最重要係正面態度處理,唔好太惶恐。疫情雖然影響我嘅生意,我依家變咗『無業』冇工返,啲村民話想返工,但要日日自行買測試包做檢測,根本未必負荷到,我冇工返,都想佢哋繼續有工返。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!