掃呢頁CODE去手機

2022年4月22日 星期五

尹天照曾效力亞視逾20年 拒絕過檔TVB:佢哋好分黨派、名次 #TVB #亞視 #尹天照

由於雙方未能達成共識,尹天照決定離巢,但之後他就主動找到亞視當時的董事局主席林百欣,協商開拍《我和殭屍有個約會II》的條件及薪酬:「林伯真係好人,佢一 ...






由於雙方未能達成共識,尹天照決定離巢,但之後他就主動找到亞視當時的董事局主席林百欣,協商開拍《我和殭屍有個約會II》的條件及薪酬:「林伯真係好人,佢一加加我5萬,我失去嗰啲攞返晒返嚟,一集加5萬。」雖然尹天照曾一度離巢,但前前後後都在亞視效力逾20年,不過原來他本來是計劃投考TVB藝員訓練班,但就在面試前一日遭打劫,結果他被打到周身傷,翌日帶傷面試的他未能成功。之後尹天照轉為投考亞視藝員訓練班,成功獲得取錄,畢業後簽約亞視,正式入行。

經典熒幕情侶。(劇照)


經典。(劇照)


經典熒幕情侶。(視覺中國)


經典熒幕情侶。(劇照)


經典劇集。(劇照)


亞視經典劇《我和殭屍有個約會》20周年,尹天照明言不會再演殭屍,Pinky就指想約劇組食餐飯敘舊。(資料圖片)


《我和殭屍有個約會》20周年。(資料圖片)


尹天照接受港台節目《一起走過》訪問。(影片截圖)


尹天照接受港台節目《一起走過》訪問。(影片截圖)


好拍檔。(Facebook@張文慈)


好拍檔。(Facebook@張文慈)


好拍檔。(劇照)


熱愛跑步。(微博@尹天照Eric)


熱愛跑步。(微博@尹天照Eric)


熱愛跑步。(微博@尹天照Eric)


行山。(微博@尹天照Eric)


做運動。(微博@尹天照Eric)


做運動。(微博@尹天照Eric)


尹天照在2016年曾坦言曾經「任何神都拜」,不過見證過很多猶如奇蹟的事情後,便信了主。


對於舊公司亞視日前「熄機」,尹天照表示任何東西也不能永存。(資料圖片)


袁文傑與尹天照都曾是亞視的當家小生,如今二人已選擇外闖。


仲飽滿咗添!(微博@尹天照Eric)


仲飽滿咗添!(微博@尹天照Eric)


仲飽滿咗添!(微博@尹天照Eric)


Keep住運動!(微博@尹天照Eric)


Keep住運動!(微博@尹天照Eric)


Keep住運動!(微博@尹天照Eric)


如一日!(微博@尹天照Eric)


如一日!(微博@尹天照Eric)


男人味!(微博@尹天照Eric)


男人味!(微博@尹天照Eric)


貴為亞視當家小生的尹天照,自爆曾有人挖角,但他就拒絕跳槽:「我成日都覺得雖然亞洲電視喺香港較為弱啲嘅,但我哋開工嘅時候好開心㗎。我見識過TVB佢哋嘅制度,亦都同嗰邊啲藝人傾過,佢哋好分黨派、名次,ABC Grade,我接受唔到。你見到我喺(亞視)開工,我甚至乎做替身替其他同事唔收錢,佢哋唔打得我咪打埋佢囉。嗰陣時拍《滿清十三皇朝》,監製話我喺珠海冇戲嘅,但想我上去幫幫手,因為武師唔夠,睇吓我哋可唔可以做武師替吓身,咁我就打畀阿達(駱達華)問有冇興趣上去玩吓,不過我就同監製講替還替,我哋都要攞啲錢㗎喎,譬如替十個你都起碼要畀返兩個我呀,但我哋真係替得好忙嘅,替完之後我哋就將啲錢攞出嚟一齊食晒佢囉,請埋全組人食。」

尹天照在2004年拍攝《我和殭屍有個約會III永恆國度》時曾捲入桃色風波,同劇女演員王秀琳(Mango)聲稱對方駕車送自己回家時對她強吻、拖手,甚至想伸手入其衫內,事後尹天照稱樂意與女方對質,而Mango決定報警處理,最後尹天照不被起訴,雖然事件告一段落,但雙方都因而形象受損。2010年,尹天照太太Teresa不幸患上血癌,為了照顧老婆,尹天照離開亞視,直至Teresa進行了骨髓移植後,他才回歸幕前。近年尹天照多在內地發展,除了登台演出之外,亦有接拍廣告、電視劇及電影,仍甚有市場!


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!