掃呢頁CODE去手機

2022年4月22日 星期五

姜文杰:秦沛之子︱姜文杰自責嗌錯姜麗文日本返港搞音樂 #姜文杰 #姜麗文 #秦沛

藝人姜文杰(Benji)以嘉賓身份亮下周一(25日)播放的ViuTV節目《晚吹-有酒今晚吹》訪問,他與主持Syrah和Shiraz摸住酒杯底傾心事。B ...






藝人姜文杰(Benji)以嘉賓身份亮下周一(25日)播放的ViuTV節目《晚吹-有酒今晚吹》訪問,他與主持Syrah和Shiraz摸住酒杯底傾心事。Benji當年曾與妹妹姜麗文(Lesley)組成組合「Benji and Lesley」,他坦言曾有一段時間對妹妹感到愧疚及自責:「佢本身已經係日本NHK主持,我拉佢返嚟搞獨立音樂,但又唔算真係有好大成就。所以嗰段時間不停怪責自己同好抑鬱。」提及身為演員的Lesley最近成功拿下獎項,Benji指自己當時喊到「豬頭炳」,終於感到帶妹妹回港發展的決定沒有錯。


對於「秦沛之子」星二代的身份,Benji笑言:「如果我夠紅嘅話,其實呢啲嘢係唔會發生。呢個係我哋星二代畀其他藝人都更需要認命嘅一樣嘢。」他表示初入行時曾一度為此不開心,但現在卻有不同看法:「既然依家啲人都仲講緊我係秦沛個仔嘅話,即係佢到依家都仲好出名。呢樣係好開心嘅事嚟,所以我都好自豪話畀人聽佢係我爸爸。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!