掃呢頁CODE去手機

2022年4月22日 星期五

李施嬅:被鄧健泓「背叛」!李施嬅:佢好低能囉 #李施嬅 #李詩韻 #鄧健泓

無綫劇集《金宵大廈2》演員陳山聰、李施嬅、張彥博、丁子朗、伍樂怡、連詩雅等,今日(22日)在將軍澳電視城出席宣傳。李施嬅戴上眼鏡亮相,指眼睛已經逐漸康 ...






無綫劇集《金宵大廈2》演員陳山聰、李施嬅、張彥博、丁子朗、伍樂怡、連詩雅等,今日(22日)在將軍澳電視城出席宣傳。李施嬅戴上眼鏡亮相,指眼睛已經逐漸康復,現在細看右眼仍會大細眼,還要接受個半月療程,希望盡快痊愈從投工作。


講到她的舊愛鄧健泓接受網上節目訪問,指當年背住她,偷偷地溝石詠莉,被網民轟渣男,施嬅則大方回應說:「當時唔知,如果知道佢會做咗佢老婆,當時就叫佢(指鄧健泓)快啲去搵佢(石詠莉),我唔好阻住晒。我都唔差,但係佢都去Flirt人,咁即係佢都幾好,幾有緣啦。大家唔使介懷啦,我依家都有個咁正嘅,好多嘢都唔記得晒喇。(鄧健泓虧欠你?)好多事大家唔清楚,就去判斷、鬧咗先,佢依家都做咗佢老婆啦,我覺得OK嘅。(重提舊事對你有冇影響?)冇呀,我哋依家仲係朋友,但係覺得佢好低能囉,點解會咁講出嚟自己畀人鬧,哈哈。」她又強調當年兩人分手,與石詠莉無關,只是大家性格不合。


劇集破格


《金宵2》接獲通訊事務管理局36宗投訴,指節目內容令人驚恐、及有種族歧視之嫌,山聰說:「其實第一集就已經係驚嚇,相信第一集就已經收到投訴,《今宵2》亦唔係合家歡嘅劇,係另類劇集。」李施嬅則覺得劇集相當破格,監製、編審應記一功,但觀眾要時間適應劇種,她說:「今次Budget多咗,套劇啲電腦特效、化妝都好逼真,我自己都驚驚哋。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!