掃呢頁CODE去手機

2022年4月22日 星期五

有酒今晚吹︱姜文杰曾自責毀姜麗文前途 認做「秦沛之子」好自豪 #姜文杰 #姜麗文 #晚吹 #秦沛

ViuTV節目《晚吹-有酒今晚吹》逢星期一晚上11時30分播放,由強尼、練美娟(娟姐)以及專業品酒師黃詩詩擔任主持,三路夾擊每集受邀的明星嘉賓,發掘他 ...




ViuTV節目《晚吹 - 有酒今晚吹》逢星期一晚上11時30分播放,由強尼、練美娟(娟姐) 以及專業品酒師黃詩詩擔任主持,三路夾擊每集受邀的明星嘉賓,發掘他的酒後故事。未醉之前,大家固然能侃侃而談,有紋有路;醉了之後,彼此更會放下隔膜,爆料講真話!

節目於下星期一晚(25日)播出第102集,邀請到姜文杰(Benji)擔任嘉賓,與主持品嘗Syrah和Shiraz葡萄酒。Benji指與妹妹姜麗文(Lesley)組成組合「Benji and Lesley」後,曾有一段時間對妹妹感到愧疚及自責:「佢本身已經係日本NHK主持,我拉佢返嚟搞獨立音樂,但又唔算真係有好大成就。所以嗰段時間不停怪責自己同好抑鬱。」提及身為演員的Lesley最近成功拿下獎項,Benji指自己當時哭得像「豬頭炳」 ,終於感到帶妹妹回港發展的決定沒有錯。

姜文杰自爆曾被人認錯成另外兩位仁兄:

姜文杰笑言亦曾被認錯為姜卓文(細John)。


姜文杰笑言曾被認錯為劉愷威。


對於「秦沛之子」星二代的身份,Benji笑言:「如果我夠紅嘅話,其實呢啲嘢係唔會發生。呢個係我哋星二代比其他藝人都更需要認命嘅一樣嘢。」佢指初入行時曾一度為此不開心,但現在卻有不同看法:「既然而家啲人都仲講緊我係秦沛個仔嘅話,即係佢到而家都仲好出名。呢樣係好開心嘅事嚟,所以我都好自豪話畀人聽佢係我爸爸。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!