掃呢頁CODE去手機

2022年4月18日 星期一

崔建邦當年涉嫌襲擊鄺敏慧事業跌谷底 重返無綫由月薪9000蚊做起 #崔建邦 #鄺敏慧

Bob表示當年他在電台工作,一見到黃乙頤(Pearl)就被她吸引住,反而Pearl當時都自爆自己是Bob的大學師妹,二人的緣份由此開始:「佢問我係咪覺 ...






Bob表示當年他在電台工作,一見到黃乙頤(Pearl)就被她吸引住,反而Pearl當時都自爆自己是Bob的大學師妹,二人的緣份由此開始:「佢問我係咪覺得好熟口面,因為大家係同一間大學,佢係我師妹,我就覺得一定要做一樣嘢,就係抄佢牌,返到屋企食完晚飯我忍唔住打畀佢,我話有兩張演唱會飛拎畀佢一齊睇。之後大家就繼續溝通又傾電話,跟住佢就開始鍾意我,佢就追我,我見佢咁進取咁積極就畀個機會佢。」

另外,3位男嘉賓都自認怕老婆,並大爆見證過好友夫婦鬧交的情況,范振鋒憶述:「當年佢(Bob)老婆新牌仔揸車,但揸得唔係太好,Bob不停提佢,跟住佢太太就話『得收聲夠揸緊車啊嘈!炒』」另外,他們又談到各自的低潮,Bob當年放棄月入5萬元的電台Sales想轉做DJ,但一開頭月薪只得8千:「當時電台有一個廣告,本身係搵當紅DJ啤梨去錄音,但佢唔舒服,監製搵咗我,我好開心人生第一次有呢個機會,練咗好耐,錄完之後監製話錄得幾好,打畀個客畀佢聽吓,客戶聽完就話呢個邊個嚟㗎,你唔可以搵個阿豬阿狗幫我錄,叫返啤梨錄,個廣告暫時唔出住,我個心由個天跌落嚟,當時我好受傷,出咗錄音室之後喊,我同自己講要爭氣,要畀人知道你係邊個。」而當年的電台廣告其實可能只是幾百元錄一個,而他只是想珍惜這次的機會,也令他大受打擊。

至於主持崔建邦的事業低潮,也影響了Bob,當年崔建邦事業向上發展,不斷有主持機會,TVB更開了一個《My Name Is 邦》的節目給他,之後爆出他於2009年12月涉嫌襲擊緋聞女友鄺敏慧,因負面新聞影響形象,主動與無綫解約,而節目亦被急叫停,由Bob臨危受命主持新清談節目《兄弟幫》(Big Boys Club)頂上,首播的主持為Bob、歐陽靖和陳偉霆。提起事件,崔建邦也感受深刻的說:「嗰時梗係煩啦,嗰時係一個好……但係而家你諗返你覺得嗰個係一個好特別嘅經歷嚟,但係嗰個經歷對於我嚟講好重要,冇嗰個經歷,我可能都唔會有依家嘅機會去坐喺度再次訪問我三個好好嘅朋友,都冇可能有麥美恩做我拍檔,過程嚟㗎啫。」而崔建邦於2011年6月,自薦重返TVB轉戰幕後,擔任月薪9000元的戲劇部助理編導,直至2012年終於「融雪」回到幕前,重新獲得主持大型節目機會,漸漸重返一線主持行列。

鄺敏慧開記者會。(視覺中國)


鄺敏慧開記者會。(視覺中國)


鄺敏慧開記者會。(視覺中國)


鄺敏慧開記者會。(視覺中國)


有指當年鄺敏慧同崔建邦拍拖3個月,女方卻怒告被男方打。因負面新聞影響形象,崔建邦主動與無綫解約。(視覺中國)


有指當年鄺敏慧同崔建邦拍拖3個月,女方卻怒告被男方打。因負面新聞影響形象,崔建邦主動與無綫解約。(視覺中國)


崔建邦當年因為負面新聞,由金牌主持變成一無所有。(電視截圖)


崔建邦當年因為負面新聞,由金牌主持變成一無所有。(電視截圖)


崔建邦當年因為負面新聞,由金牌主持變成一無所有。(電視截圖)


崔建邦當年因為負面新聞,由金牌主持變成一無所有。(電視截圖)


崔建邦當年因為負面新聞,由金牌主持變成一無所有。(電視截圖)


崔建邦當年因為負面新聞,由金牌主持變成一無所有。(電視截圖)


同場加映︰

李元玲與前男友(IG@cathrynli)


李元玲在IG控訴前男友出軌。(IG@cathrynli)


她家住豪宅。(IG@cathrynli)


李元玲實在太傷心,先在IG限時動態公開前男友與好友的樣貌,然後又打了一段千字文,坦言這次情傷,傷害得她很深,短時間內也沒法相信其他男人。(IG@cathrynli)


羅志祥(IG@showlo)


2020年4月份,羅志祥被前女友周揚青於微博踢爆私生活混亂,還指他喜愛進行「多人運動」,兩人9年情斷。羅志祥的演藝事業停擺近年兩年時間。(IG@gracechowwwww)


周揚青絕對是一名「白富美」,她除了愛在社交網上分享她的扮靚心得之外,還經常大曬她的奢華生活。(IG@gracechowwwww)


周揚青爸爸大手筆送豪宅作為生日禮物,還特地設計了一間星空頂電影院。(IG截圖)


二人此情不再。(IG@showlo)


二人此情不再。(IG圖片)


吳克群(視覺中國)


吳克群曾與有「賭王最美千金」之稱的何超蓮交往4年,於2015年分手,對於這段戀情,吳克群曾經這樣形容過:「那4年我很開心,不會後悔。」(視覺中國)


外界有傳吳克群是一個不婚主義的男人,亦有傳媒是指因為吳克群出現第三者,超蓮才忍痛分手。而在何超蓮的好友周揚青爆出前男友羅志祥出軌及「多人運動」的惡行時,何超蓮曾於周揚青微博留言指:「你經歷的我也經歷過」,外界即時揣測所指的是吳克群,也許當時二人分開因為男方出軌。(視覺中國)


何超蓮現時跟男友竇驍好甜蜜。(視覺中國)


吳業坤(資料圖片)


有傳吳業坤曾和富二代女藝人王卓淇發展地下情。(IG@erin__kay)


後來有報道指龔嘉欣與吳業坤拍劇時擦出愛火,龔嘉欣不顧吳業坤有女友。最後卻被正印發現,更哭着表示要與吳業坤分手。(YouTube影片截圖)


張致恒(Steven)(IG@stevencheung)


Steven曾跟莊韻澄(前名莊端兒)拍拖,女方亦出名是小富婆一名。(資料圖片)


莊韻澄之前在ViuTV節目《吃掉前男友》中,剖白與前度分手感受,外界估是講Steven,她指從未試過有男友有這麼多的外遇。她更是透過記者得知男方第二次出軌,更踢爆前度極度渣男行為,「嗰陣我同佢講呢個係我最後一樣可以幫你嘅嘢,你想我點回應記者?」男方竟話:「咁你話我哋分咗手喇!咁咪唔算偷食囉!」(IG@xeniachong)


鄭俊弘(IG@fredcheng83)


當年鄭俊弘被指背住拍拖三年多的富貴未婚妻Beebs偷食何雁詩,被封「賤男」。何雁詩去年接受訪問時,表示當時直言大感驚訝,對她做成一個衝擊,她表示當時二人事業上面對很大危機,同樣因為此事付出了很大代價。何雁詩直言自己不太想重提此事,亦不想說鄭俊弘壞話。(IG@honganc)


她又說︰「咁多年嚟我都唔係好鍾意講,因為我覺得我講緊老公壞話,我唔覺得我應該喺任何人面前去講我另一半嘅壞話。」但她回想當日心情,指自己從來不是一個為了自己開心而踐踏別人心情的人,所以知道此事後都很不開心:「我係有唔開心,同有內疚,我令到另一方(鄭俊弘未婚妻)唔開心,雖然當時我唔知。」(IG@honganc)


在2019年時,又有人向傳媒爆料,聲稱鄭俊弘於2018年8月尾去峇里參加完朋友婚禮後,到當地一間酒吧夜蒲,其間與一名叫BeBi的女子搭上,二人更在夜店激咀,還遭同行朋友放上IG story。但相片只得男方的背面。(IG@honganc)


何雁詩強調相中男士並不是鄭俊弘,重申相信男友,鄭俊弘亦指是不實報道,而BeBi亦在社交平台否認錫她的人是鄭俊弘,稱是鄭俊弘的粉絲,但不認識他。鄭俊弘跟何雁詩在2020年結婚。(IG@honganc)


現時何雁詩已懷孕約7個月。(IG@honganc)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!