掃呢頁CODE去手機

2022年4月18日 星期一

陳凱琳:陳凱琳被批身材瘦削爆喊:我唯一得外貌有價值 #陳凱琳

藝人朱晨麗(朱朱)、陳凱琳(Grace)、劉穎鏇(Tiffany)、邵珮詩、唐麗球、張名雅、朱凱婷及林麗薇,以港姐代表身份亮相無綫節目《美麗傳奇50載 ...






藝人朱晨麗(朱朱)、陳凱琳(Grace)、劉穎鏇(Tiffany)、邵珮詩、唐麗球、張名雅、朱凱婷及林麗薇,以港姐代表身份亮相無綫節目《美麗傳奇50載》,期間齊齊回憶參選時點滴。


向來身形瘦削的Grace,當看回當年參選片段時突然感觸落淚,她說:「我諗冇一個女仔係想成日都攞你嘅身材、身形、外貌去做你唯一一樣有價值嘅嘢,嗰陣時真係幾大打擊,成日都係提及呢一樣嘢,屋企人又會睇報紙,睇到呢一樣嘢又覺得唔好意思拎出來講,你又要扮冇嘢,仲要答預咗,記得當日磅重,人哋會叫我係咪要飲多啖水,因為外界好着重呢一個數字去做焦點,成日都係話88磅,我覺得最緊要知自己係健康,本身係呢個身形,冇得去為呢件事去改變好多嘢。」朱朱則對要肩負港姐形象印象深刻:「當選完之後就會覺得某啲工作唔可以接,好似酒吧表演、活動,因為我哋嘅身份唔可以出席。」


當選改變人生


邵珮詩說認為當選後,便要孭住港姐名銜一世,同時間人生也改變很多,如每次出街都要悉心打扮,以最完美嘅狀態示人,談到當年參選時表演花式溜冰,她說:「我覺得我嗰屆好幸運,本身識花式溜冰,個台特別放咗四個膠板,仲噴啲滑嘅嘢,等我可以做一啲高難度動作。」至於節目內也大談港姐歷史、主題曲、權杖、旗袍設計等由來,亦逐一介紹幕後功臣。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!