掃呢頁CODE去手機

2022年4月18日 星期一

劉穎鏇:劉穎鏇美國返港一波三折:有啲嘢整定! #劉穎鏇

藝人劉穎鏇(Tiffany)去年年底飛返美國出席自己的畢業典禮,結果「滯留」當地超過3個月!今午(17日)她出席本屆港姐招募記者會,談到返港過程,她說 ...






藝人劉穎鏇(Tiffany)去年年底飛返美國出席自己的畢業典禮,結果「滯留」當地超過3個月!今午(17日)她出席本屆港姐招募記者會,談到返港過程,她說:「本來1月就返嚟,後來因為疫情延後再延後,父母都想我快啲返嚟復工,所以起初訂機票要經新加坡返香港,點知去到4月1號已經可以直飛香港嘞,搞到我依家去完新加坡先再返嚟,真係兜咗個大圈。」她笑言「有啲嘢整定」,自己亦從來未到訪新加坡,今次於當地逗留兩星期可謂「另類體驗」。


至於在美國逗留3個月,她說:「以前樣樣都好趕,今次時間好充裕,可以慢慢嚟。依家我飛返嚟先,父母會兩個禮拜之後再返,佢哋一齊隔離。」她透露目前報讀演藝課程,為復工做準備。談到港姐招募,她說:「我身邊啲美國朋友,其實係因為我先至知道有呢個比賽,有好多連廣東話都唔識,睇吓佢哋有冇興趣啦。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!