掃呢頁CODE去手機

2022年4月18日 星期一

丁子朗:丁子朗認曾與圈中人拍拖 一個貼士揭示係華姐林宣妤 #丁子朗 #林宣妤 #華姐

無綫小生丁子朗接受電台《星光背後》訪問,節目中他暢談戀愛史,他坦言希望未來對象能夠是圈中人,因為過往他拍過3次拖,兩段對象是圈外人,最終因對方不體諒其 ...






無綫小生丁子朗接受電台《星光背後》訪問,節目中他暢談戀愛史,他坦言希望未來對象能夠是圈中人,因為過往他拍過3次拖,兩段對象是圈外人,最終因對方不體諒其工作而產生磨擦而分開,他說:「試過我同戲中一個女仔拖手,佢都會呷醋!拖手咋喎!我心諗,唔係嘛?再加上我哋呢行拍攝日夜顛倒,佢可能無法理解,點解咁夜仲要返工?而且係凌晨3、4點,返一個鐘後又收工,又或係返工返足成日,甚至成個禮拜都唔能夠見面。」他覺得拍拖其實是找一個人陪自己成長,當大家方向不一的時候,或許分開是一件好事。


他坦認承認其中一段情是與圈內人,盛傳他與「華姐」林宣妤拍過拖,他點都不肯透露是誰,希望保持神秘感,但他帶點弦外之音說:「我同佢係好好、好好嘅朋友關係。我哋成班朋友都好close,全部都係喺外地返香發展,好似我同佢係一個來自馬來西亞,我係加拿大返嚟,喺本地最初冇咩朋友,會經常相約聚會,特別過時過節都唔想一個人過。我同佢可以話係認識中嘅朋友!(唔係男女朋友?)我哋係好好嘅朋友。」早前拍《青春不要臉》與戴祖儀傳緋聞,他說:「呢個就斬釘截鐵,NO!」


有指他曾情迷湯洛雯,他坦言未入行已視對方為女神:「因為佢真係好靚,佢一直都係我心目中嘅女神。」他表示遺憾靚湯身邊一直都有男伴,沒想過展開追求,仰慕之情也只好默默收藏,他強調女神只可遠觀而不可褻玩,又坦言至今每次見到湯洛雯也有心跳感覺:「跟佢每次say hi都好開心!會心心眼!」


今年25歲的丁子朗2016年因港參加港男奪取亞軍加入娛樂圈,他14歲隨家人移民加拿大,18歲大學未畢業便回港勇闖追夢,過去6年只有他在香港獨自生活,他直言自己是工作狂,事業永遠排在首位:「我係比較事業為重,追夢為主。譬如情人節,約咗對方食飯,但如果有通告,我會取消約會以工作先行,第二日先跟對方補償。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!