掃呢頁CODE去手機

2022年4月18日 星期一

菊梓喬(Hana):菊梓喬難得講「唔唱K」 愛得勇敢自認Sweet女友 #菊梓喬

歌手菊梓喬(Hana)的新歌《愛無餘地》MV首播,她邀請了楊潮凱擔任MV男主角,MV中兩人有攬攬同扮錫的親熱鏡頭,Hana笑言:「唔緊張可能唔係真係錫 ...






歌手菊梓喬(Hana)的新歌《愛無餘地》MV首播,她邀請了楊潮凱擔任MV男主角,MV中兩人有攬攬同扮錫的親熱鏡頭,Hana笑言:「唔緊張可能唔係真係錫,所以真係冇乜嘢,零怕醜。」未拍過咀戲的她成功保住螢幕初吻,她說:「係呀,仲係處女之身。」首歌是講為愛可以付出任何代價,她說:「女仔都係咁。(你嘅愛情態度?)我不嬲都係愛無反顧。(好勇喎!)不嬲都係,不過首歌裏面個女仔偉大啲,我就盡力,年紀都唔細,冇乜力。」


唔鍾意去卡拉OK


她覺得首歌充滿浪漫感覺,最近她與吳卓羲的緋聞鬧得熱烘烘,演唱時豈不是好Sweet?心情靚爆的她說:「我覺得自己個人係Sweet嘅。」眾所皆知吳卓羲的花名叫「唱K」,記者打趣她推出新歌可以「唱K」了,她在鏡頭前喪笑不停,追問她是否鍾意「唱K」?她說:「少,我唔係好鍾意去卡拉OK,覺得好黑同好嘈,我覺得唱歌唔使咁黑。」那她是否不鍾意「唱K」?她忍着笑說:「唔鍾意黑。」


她與吳卓羲可有討論兩人的緋聞?她甜笑說:「冇乜提。(有冇因緋聞而多聯絡?)冇乜特別。(感情都唔講?)冇嘢好講吖嘛!(大家認定咗吳卓羲默認感情事!)咁祝佢幸福。(你唔祝自己?)我都想大家開心。(將來感情穩定會公開?)如果我有好嘢,我都覺得應該同大家分享嘅,我鍾意報喜不報憂。」公司知有緋聞才幫她選這首歌?她說:「我覺得冇人會理我呢啲嘢囉!(公司有關心你呢單緋聞?)冇喎,都大個女,冇乜同我講過任何嘢。」


楊潮凱執導電影贏口碑


楊潮凱在MV中飾演紅星,跟飾演助手的Hana暗撻,曾經執導電影的他點解唔幫Hana拍MV,他說:「我何德何能呢?我都係嚟跟Hana姐學嘢。」他表示之前Hana有個MV邀他演出,但他因檔期未能接拍,所以今次有機會合作感到開心。他執導的電影《喜歡妳是妳》贏得好口碑,他說:「嚟緊套戲可能會出本書,套戲拍咗6年,入面有好多感受、細節,好多粉絲想知道,所以叫我哋出書或者DVD,所以要啲時間,唔想無啦啦寫啲字就畀佢哋睇,想做得好啲先推出,而部戲仲去緊啲影展,睇吓仲有冇咩成績。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!