掃呢頁CODE去手機

2022年4月6日 星期三

陳穎欣成個月冇出街 靠網購打發時間 #陳穎欣

藝人陳穎欣(Yanny)較早前與公司旗下藝人徐頴堃(Erica)及梁式昕(Catrina)擔任香港開電視節目《疫境中的餐桌》嘉賓與名廚邊閒談邊炮製美食 ...






藝人陳穎欣(Yanny)較早前與公司旗下藝人徐頴堃 (Erica)及 梁式昕(Catrina)擔任香港開電視節目《疫境中的餐桌》嘉賓與名廚邊閒談邊炮製美食。由於3人曾合作過,所以早已有默契。Yanny笑言要「搞搞震」。


提到香港第5波疫情,Yanny直言因工作改期或延遲,她表示靠網購打發時間︰「我真係有足足一個月冇出過街,其實我本身都網購多,依家多咗喺屋企,就會心思思好想買啲廚房用具,希望去煮多啲嘢食。」不過等廚具運到香港時,疫情應該開始緩和迹逐漸復工,所以廚具相信會繼續未「開封」,她笑說︰「我又開始開番工,所以又未真係好正式煮到啲乜嘢。」


至於Erica則透露因疫情幕前工作減少,多留在家中但反而忙個不停。她說︰「除了網上教小朋友英文、幫網上音樂平台打理各種事務之餘,最近亦都同朋友們出版了第一期的網上雜誌。」不過熱愛寫作的她直言創作雜誌時碰到很多釘,她說︰「我好enjoy呢件事,反而習慣咗一個人做嘢,依家慢慢學緊Teamwork嘅重要性。希望鍾意閱讀嘅觀眾都可以喺呢個雜誌度吸收到有趣味性嘅資訊,亦都可以見到徐頴堃嘅另一面。」


此外,大食的Catrina笑言今次再上節目早已有備而來,自己特地留肚食大廚整的美食。她笑說︰「因為今次煮嘅美食太吸引,所以最後我同製作團隊『爭食』,係有啲唔夠喉。」疫情下她多在家中開餐,她笑說︰「我當然係負責食嗰位,有試過幫屋企人手,但味道有少少怪,希望今次上節目學到技巧返屋企再試。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!