掃呢頁CODE去手機

2022年4月6日 星期三

李日朗(李逸朗):李日朗狂性大發 狠心殺妻再分屍 #李日朗 #李逸朗

自亞視過檔無綫的藝人秦芷瑤(Rose)近年主力在內地演藝圈發展,而早前有機會參演網劇《黑金風暴》拍攝,在其中一個單元中和李日朗合演夫妻,她說:「香港劇 ...






自亞視過檔無綫的藝人秦芷瑤(Rose)近年主力在內地演藝圈發展,而早前有機會參演網劇《黑金風暴》拍攝,在其中一個單元中和李日朗合演夫妻,她說:「香港劇組嚟內地開拍,劇組覺得我好啱一個叫『姚嘉怡』嘅角色,雖然我下場係被人分屍,但可以同一班香港演員,除咗李日朗、仲有周秀娜、連詩雅同劇,拍得好開心,覺得好有親切感。」


她在劇中飾演豪門少奶奶,但慘遭飾演老公的李日朗長期家暴。自她被繩勒死的花絮播出後,劇情一度成為網民熱話,她說:「喺內地真係好多人講呢場戲,我突然發現,原來我演啲角色愈慘愈醜,啲觀眾愈有共鳴,雖然拍攝期間,我撞傷咗眼角,為咗逼真啲,我仲叫對手唔好留力,尤其被勒死嗰場戲,叫佢唔好錫住我,寧願捱咗佢一次過拍完。(首次同李日朗合作?)係呀,李日朗真係好專業,我亦感激導演畀機會我參演。」


而李日朗接受東網訪問時,問到要暴打Rose有壓力?他表示雖然首次和Rose合作,但拍打戲時毫不憐香惜肉:「佢都有叫我認真打佢,我都唔留力,因為一次真打埋去,好過打幾次,我叫佢有心理準備『食』我一嘢,(演技大爆發喎?)都係劇本好啫,我都知好多人講呢場戲,自己聽到都開心嘅。」


他又說製片跟他傾角色時,曾提供警察同「施暴男」給他二揀一,結果他選擇了後者:「製片都問過我怕唔怕我個樣唔似,但我又覺得殺人犯個額頭唔會鑿住殺人犯三個字,所以都想挑戰吓自己,我諗唔會被定型嘅,否則就變咗『專業殺人戶』。」他又希望今次的演出能吸引導演斟他合作,又指:「雖然唔係做男主角,只係客串,但我覺得有機會演出都係個好機會。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!