掃呢頁CODE去手機

2022年4月6日 星期三

姜文杰:姜文杰大爆老竇秦沛有顧忌 揚言生B都唔話佢知 #姜文杰 #秦沛

剛於2月拉埋天窗的姜文杰(Benji)正忙於為ViuTV劇集《心靈師》開工,其老婆李泳淇(Rain)日前突然殺入片場探班,孖老公齊齊向劇組人員派「幸福 ...






剛於2月拉埋天窗的姜文杰(Benji)正忙於為ViuTV劇集《心靈師》開工,其老婆李泳淇(Rain)日前突然殺入片場探班,孖老公齊齊向劇組人員派「幸福蛋撻」分享新婚喜悅。李璨琛(Sam)、網紅「文青女神」Rachel(劉蘊晴)、男團ERROR成員阿Dee及顏子菲等齊齊送祝福。


姜文杰與戴着閃爆求婚戒指的Rain齊齊受訪,他們表示仍未習慣新身份,而Rain相當慳家,不介意本地遊當度蜜月,不過Benji透露稍後會去外地工作,屆時會順道過二人世界。談到父親秦沛可有催他們生B?Benji大爆:「可能佢湊大我同妹妹太辛苦,所以佢冇支持亦冇反對,我打算生咗都唔話畀佢聽,費事嚇親佢,哈哈!」Rain則指老爺很開通,一切隨緣。


搵李璨琛報喜


Sam的女兒李元元超得意,問他會否催促老友Benji快些做老竇,交流湊B心得?他笑言自己是過來人,生B無法催,要兩夫妻都準備好才行,而Benji表示與元元有淵源:「Sam知道做爸爸嘅時候,咁啱係喺我哋一班朋友嘅聚會入面,之後佢忍唔住喺天台同我講,所以我應該係第一個知道佢有囡囡嘅人!亦因為咁,我求婚成功後,亦傳番第一張相畀佢。」實行互相分享人生重要一刻。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!