掃呢頁CODE去手機

2022年4月6日 星期三

王祖藍另類增高法靠key圖借用李亞男身高 曝光太太可愛居家look #李亞男 #王祖藍

藝人王祖藍與太太李亞男一向恩愛,而雖然亞男身高比祖藍的高10cm,但二人一點都不介意,更拿這件事開玩笑。日前,祖藍在抖音上載一段影片,先是他送老婆一大 ...




藝人王祖藍與太太李亞男一向恩愛,而雖然亞男身高比祖藍的高10cm,但二人一點都不介意,更拿這件事開玩笑。日前,祖藍在抖音上載一段影片,先是他送老婆一大堆新衣服,叫她試穿,祖藍再化身女明星的小助理幫對方影靚相,亞男一上鏡就如專業模特兒一樣擺出不同甫士,但原來祖藍早有預謀,之後將自己的頭key上去亞男的身,他更表示︰「謝謝老婆,幫我實現長高願望。」網民留言︰「祖藍哥你才是小嬌妻吧」、「你兩公婆好襯」,更有人怕祖藍會被老婆鬧︰「唔怕你老婆話啊?」而片段中的亞男着住可愛睡衣,貌似有化妝,但居家造型一樣好靚女!

點擊下圖睇吓祖藍有咩絕招變高︰

亞男居家look。(抖音截圖)


亞男居家look。(抖音截圖)


亞男居家look。(抖音截圖)


亞男居家look。(抖音截圖)


化身超模。(抖音截圖)


化身超模。(抖音截圖)


化身超模。(抖音截圖)


化身超模。(抖音截圖)


竟然key自己個頭上去。(抖音截圖)


竟然key自己個頭上去。(抖音截圖)


竟然key自己個頭上去。(抖音截圖)


竟然key自己個頭上去。(抖音截圖)


好鬼馬。(抖音截圖)


好鬼馬。(抖音截圖)


好鬼馬。(抖音截圖)


同場加映︰

王君馨(IG@gwgurlie86)


王君馨19歲時認識了現在的老公Daniel,經歷過分手,和遠距離戀愛,最後他們在2016年結婚。(IG@gwgurlie86)


王君馨曾在YouTube拍片講到她跟Daniel遠距離戀愛時,曾精神上出軌,她說︰「你都知娛樂圈有好多好吸引嘅男士。我大膽啲分享啦,其中一個男仔係我拍劇搭檔,總知我地每日都會見面,又會成日諗住佢,睇劇本又諗住佢,拍劇又諗住佢,真係開始會對佢有啲真感情。開始發覺會想照顧佢,想見佢多啲。」(YouTube影片截圖)


她續說︰「到有一日發夢都見到佢,就感覺到上帝俾我一個黃燈,一個警號話我知要停一停啦,我就發覺自己諗呢個男仔諗得太多啦。」而她亦有坦白對Daniel表示自己「精神出軌」。(IG@gwgurlie86)


當時網民有列舉出跟王君馨合作過的三大嫌疑對象,分別是沈震軒、陳展鵬和袁偉豪,至於真正的對象是誰,就無從得知了。(IG@gwgurlie86)


當時網民有列舉出跟王君馨合作過的三大嫌疑對象,分別是沈震軒、陳展鵬和袁偉豪,至於真正的對象是誰,就無從得知了。(IG@gwgurlie86)


當時網民有列舉出跟王君馨合作過的三大嫌疑對象,分別是沈震軒、陳展鵬和袁偉豪,至於真正的對象是誰,就無從得知了。(IG@gwgurlie86)


單立文(豹哥)(IG@palsinn)


豹哥跟太太胡蓓蔚結婚多年,一直恩愛。他去年在J2綜藝節目《Mean Talk》中自爆他有一個「虛擬二奶」,又說︰「我所有朋友都知我有小三,精神出軌係好好玩嘅嘢。」(IG@palsinn)


之後豹哥自爆首次拍無綫劇集《千歲情人》時,曾因抽離不到角色而愛上劇集女主角王菲,他憶述當時情況說:「夜晚瞓覺會掛住佢,第二朝見到佢對戲又會好似好開心咁,但當時佢已經同竇唯一齊,已經結咗婚。」(IG@palsinn)


王菲當時仍叫做王靖雯。(網上圖片)


周柏豪(IG@punkhippie)


周柏豪在節目《兩個小生去Camping》中,曾直言試過喜歡上對手:「你話有冇鍾意對方,係有嘅,嗰排日日夜夜都對住嗰個人,突然之間拍完嗰套戲,唔見嗰個人係會有啲sad,好似失咗一個好了解對方同埋日日夜夜都會見到嘅人。」而他在出道至今的愛人就只有現任太太,所以惹來精神上出軌疑雲。(電視截圖)


而他在節目中曾說過跟鄧佩儀在《再創世紀》中日對夜對,寫下對方的29件小事「事件簿」,更在節目中讀出來,因此他當時被質疑其中一位「好了解對方同埋日日夜夜都會見到嘅人」係鄧佩儀?!(影片截圖)


黃智雯(IG@wong_manman)


同樣地在《兩個小生去Camping》中,黃智雯亦試過喜歡了對手,她說︰「試過好投入,拍完劇見唔到對方會唔慣,有次揸緊車打畀對方同佢講拜拜,跟住喊,好似同個角色告別咁。」(影片截圖)


她更笑言自己比君馨naughty,「做演員係會有啲出賣感情,我覺得係幾衰,要借嗰啲感覺、火花去做到嗰個(戲劇)效果。」不過她就未知她當時有沒有拍拖。(IG@wong_manman)


江華(視覺中國)


江華跟太太麥潔文在1992年結婚。(視覺中國)


江華在1996年的亞視劇集《我和春天有個約會》中,跟鄧萃雯合作,兩人在劇中有不少感情戲,但這段情卻發展到劇外,當時江華與太太麥潔文結婚4年,有傳媒影到江華連續6日出入鄧萃雯的住處,戀情因而曝光。麥潔文和鄧萃雯雙方展開隔空罵戰,事後江華得到了太太的原諒,回歸家庭。(劇照)


多年後江華在訪問中坦言:「我很愛她的啊那個時候,真的,百分之一百喜歡她。」他亦曾在港台節目重提婚外情事件:「哪個少年不輕狂?人生總有失手、失控的時候,發生了必定有原因,我承認做法在道德上是錯事,反思知有問題要負起責任,做得不對便改過,最重要一齊面對及解決。」(資料圖片)


而鄧萃雯亦曾在《志雲飯局》中剖白自己從未想過要破壞別人的婚姻:「當我知道會影響第三個人嘅時候,我已經想離開,因為我嘅動機完全唔係咁。」(IG@tangshuiman)


早前江華在抖音開Live唱歌,大唱經典劇集《我和春天有個約會》的同名主題曲,還惹來爭議。(影片截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!