掃呢頁CODE去手機

2022年4月6日 星期三

頭條獨家丨蘇皓兒想趁後生拍青春愛情戲 獲伍詠薇照顧壓力全消 #伍詠薇 #蘇皓兒

頭條獨家丨蘇皓兒想趁後生拍青春愛情戲獲伍詠薇照顧壓力全消身為《金宵大廈》粉絲的蘇皓兒(Chloe),最近有份參與《金宵大廈2》其中單元《雙魚》,首度跟 ...




頭條獨家丨蘇皓兒想趁後生拍青春愛情戲 獲伍詠薇照顧壓力全消



身為《金宵大廈》粉絲的蘇皓兒(Chloe),最近有份參與《金宵大廈2》其中單元《雙魚》,首度跟伍詠薇(伍姑娘)合演母女,戲內經常被「媽咪」虐待,但戲外卻處處被好前輩照顧提點,令她壓力全消。Chloe今次一嘗演慘情破格角色,但28歲的她最想30歲前能拍套青春愛情戲。

採訪杜 攝影:沈健程

髮型:Al Leung@The Attic

化妝:Melody Chiu

28歲的Chloe,竟然擔心自己青春不再。
28歲的Chloe,竟然擔心自己青春不再。
Chloe跟「媽咪」及演她童年時的小演員拍照留念。


初次跟伍姑娘合作,Chloe不但冇壓力,反而對方一句話令她好安心,「圍讀時伍姑娘畀好多意見我,我哋交換電話後,佢仲whatsapp我話『阿女呀!我哋唔係要完成呢件事,我哋係做好佢,我哋做到100分,但係冇壓力嘅』,令我覺得呢個前輩真係好好人。」

劇中Chloe經常被伍姑娘虐待,所以個樣好驚青。


正式拍攝,伍姑娘亦親自指點Chloe,「佢好親切,每次去到片場都係帶住個好好嘅心態,會為個角色唔食嘢,因大家都要好瘦咁進入個狀態,演繹上面佢經驗比較豐富,一路都有教我,同我講點樣先至可以喺畫面呈現得好啲。」

 

Chloe在《金宵2》演的「渺渺」 ,小時候因意外而毁容。


 

 

有伍姑娘帶入戲,令Chloe嘗試一take過完成拍攝,特別有滿足感。


扮醜冇底線

Chloe劇中毁容造型相當特別,事前除花半日做特技化妝倒模,每次拍攝前再要化妝35小時,但她覺得效果好都值得,「拍外景喺街度狂奔,路人啲目光都會有啲奇異,可能諗呢個人裝扮咁奇怪嘅。」對於扮醜,Chloe絕對冇底線,爛面、光頭、增肥、減磅都冇問題,就連要裸露,只要劇情需要都會考慮,「遇到個角色係販賣身體,演呢類型戲都需要。」

 

首次嘗試特技倒模,Chloe要坐定定得鼻孔透氣,都幾辛苦。
每日開工Chloe要花幾小時化妝,仲搞到皮膚敏感。


 

講到最恨演角色,28Chloe就話想談情,「最近有個諗法就係因為青春就快逝去,想拍純愛情片,雖然都拍過,但係嗰套係單元,想個拍攝週期長啲,香式嘅青春愛情片,真係要趁後生拍,冇可能30幾歲拍啲好青春嘅嘢,自己都尾水,想趁呢幾年試多啲。」

Chloe的外貌,就算已28歲,要扮中學生都問題不大。
本來熱愛戶外活動的Chloe,因疫情好耐冇同陽光玩遊戲。


 

更多第5波疫情資訊,請到以下專頁瀏覽(按此)

立即下載|全新《星島頭條》APP :https://bit.ly/3yLrgYZ


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!