掃呢頁CODE去手機

2022年4月3日 星期日

陳國峰:陳國峰確診後瘦足一個碼 坦言有後遺症:心同肺都扯住 #陳國峰

藝人陳國峰(Penny)、「AO歌王」楊立門等,今日(3日)現身佐敦,為抗疫餐廳開幕作嘉賓及派發物資包予有需要人士。早前不幸患上新冠肺炎並現已康復的P ...






藝人陳國峰(Penny)、「AO歌王」楊立門等,今日(3日)現身佐敦,為抗疫餐廳開幕作嘉賓及派發物資包予有需要人士。早前不幸患上新冠肺炎並現已康復的Penny,表示自己是過來人,困難期間得到很多人的幫助,是時候要回饋社會,病後身形明顯細了一個碼的他説:「我依家都唔知算唔算好番晒,覺得自己體質差咗,肺同心都扯住,又唔夠氣,冇乜胃口,記憶力同反應都差咗。(病期間有冇影響工作?)隔離嗰陣咁啱《破毒強人》停工,不過《愛‧回家》自己就要停一停,其實未中之前自己都已經擔心,監製好好,知我屋企有小朋友,同我講話若果擔心因為開工而染疫,可以同佢請假。」


他續指為了太太及兩名兒子安全着想,早於染疫前自己已搬回媽媽家中同住,但不幸與媽媽相繼染疫:「依家好番不過都仲係同媽咪住。(小朋友咪好掛住你?)我都好掛住佢哋,依家會用視像通話見面,有時都會返去攞嘢,阿仔一見到我就即刻喊晒。」他指近2年很多工作也停了,就連自己的飲食生意亦已結束,笑言發現自己不適合做生意的他,坦言現時主要靠無綫薪金過活:「之前都會做part-time例如健身教練,但健身室禁開之後都冇得做,希望健身室可以早日重開,疫情快啲完啦。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!