掃呢頁CODE去手機

2022年4月3日 星期日

鍾嘉欣:鍾嘉欣大談在家分娩經歷:用咗狗仔式最舒服! #鍾嘉欣

鍾嘉欣(Linda)同醫生老公Jeremy婚後育有一仔一囡,一家四口勁溫馨,尋日(2日)佢就拍片分享喺屋企分娩細仔Jared嘅過程同心得。佢話自己原本 ...






鍾嘉欣(Linda)同醫生老公Jeremy婚後育有一仔一囡,一家四口勁溫馨,尋日(2日)佢就拍片分享喺屋企分娩細仔Jared嘅過程同心得。佢話自己原本對在家分娩一無所知,直到聽完細女同學嘅媽媽親身份享在家分娩嘅經歷後,令她大開眼界,仲話呢種方式生仔對比喺醫院更加自然同安全。


Linda話生細仔當日,原本諗住上床瞓覺,點知突然感到宮縮,於是打電話畀助產士,助產士拎咗基本設備去到佢屋企,仲教佢嘗試唔同嘅分娩姿勢,佢話:「我記得我捉住淋浴門,又進入浴缸嘗試放鬆,但我嘅浴缸又唔夠深,每次都浮起嚟,最後我用咗狗姿勢,跪在地上,這就是最舒服的姿勢,但你知道我發生甚麼事了嗎?我瞓着咗!之後,當宮縮再開始時,我嘅助產士叫醒我叫我開始推,但可能我仔個頭真係好大,比Kelly嘅頭大三分之一,所以你可以感受到我有幾痛苦。」佢表示分娩嗰時亦叫咗阿女一同見證:「最後Jared的頭有點出來了,他們叫我要撫摸他的頭部,我擁抱了他,我很震驚,因為他和Kelly很像雙胞胎!」


仲話自己絕不後悔家中分娩呢個決定:「我知道很多人話我很瘋癲,但我只想給孩子最好的,我覺得我很適合這種方式,所有事情都在家中發生,我覺得很舒服自在。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!