掃呢頁CODE去手機

2022年4月3日 星期日

陳國峰疫後康復仍財困 TVB人工唔夠用:冇路行都要焗住做飲食業 #TVB #陳國峰

陳國峰透露,早前因疫病隔離的時候,正好碰上TVB停廠的時候,現時亦剛好接上了TVB開廠,可以重回工作拍劇。早前他向《香港01》透露自己陷入經濟困境,其 ...






陳國峰透露,早前因疫病隔離的時候,正好碰上TVB停廠的時候,現時亦剛好接上了TVB開廠,可以重回工作拍劇。早前他向《香港01》透露自己陷入經濟困境,其實環境尚字好轉。他說:「冇工開就靠公司份人工,或者part-time job啦,但係而家健身教練想做都冇得做,或者之前打吓出面啲工,搬吓嘢,有諗過揸車,但係揸車又太困身,因為我都想繼續拍嘢。」

他坦言,陷入經濟困境後連交租都成問題,最後幸好有朋友幫助才可以一解燃眉之急,言語之間感到他十分無奈。他說:「如果冇路行我都要焗住行,做吓飲食業待應,因為都要放低身段,始終要養住頭家,冇辦法都要做㗎啦。」曾志偉先生或者監製得悉情況後有沒有畀工作機會?他笑言:「暫時未有,因為大部份劇組都埋晒班,希望遲啲會有,節目都冇。(曾生?)我真係要上去問一問佢先,睇吓有冇節目搵我做吓,佢太忙自己又要錄節目呢。」

這兩年他因為疫情而收入大減,說:「直頭係,如果我唔出去搵嘢做,連交租都會成問題,之前出咗報道之後,朋友好幫忙,都叫暫停解決咗我一啲困難先。最緊要頂住先,等有工作都可以搵返嚟。除咗圈中朋友,仲有好多網民留言支持我,話有工作介紹畀我,仲有啲問我攞銀行戶口,其實係好感動,我完全估唔到呢件事。當然我唔可以隨便接受,但係呢份心意令我真係好touching好窩心!」

陳國峰康復後不久就去做義工回饋社會。(梁碧玲攝)


陳國峰康復後不久就去做義工回饋社會。(梁碧玲攝)


陳國峰康復後不久就去做義工回饋社會。(梁碧玲攝)


陳國峰曾染上新冠肺炎。(梁碧玲攝)


陳國峰曾染上新冠肺炎。(梁碧玲攝)


陳國峰曾染上新冠肺炎。(梁碧玲攝)


陳國峰(梁碧玲攝)


陳國峰(梁碧玲攝)


陳國峰(梁碧玲攝)


陳國峰經濟狀況依然很差。(梁碧玲攝)


陳國峰經濟狀況依然很差。(梁碧玲攝)


陳國峰經濟狀況依然很差。(梁碧玲攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!