掃呢頁CODE去手機

2022年4月20日 星期三

人妻譚凱琪拍親熱戲事前無需向老公申請:係咁咦講聲 #譚凱琪

人妻譚凱琪(Zoie)今日(20/4)現身電視城出席無綫劇集《廉政行動2022》宣傳造勢活動。Zoie表示:「我都好耐冇出嚟見人喇,起碼成個月都冇出過 ...




人妻譚凱琪(Zoie)今日(20/4)現身電視城出席無綫劇集《廉政行動2022》宣傳造勢活動。Zoie表示:「我都好耐冇出嚟見人喇,起碼成個月都冇出過街,係因為而家屋企有小朋友,我係會特別擔心。(有冇出現抗疫疲勞?)如果唔出街還好。但如果要帶佢出街嘅話,就要帶齊晒佢嘅嘢之餘,就要帶埋啲防疫用品,其實都幾大陣仗,咁所以都會有啲攰。」

被問到拍親戲是否需要事先向老公申請?Zoie笑言:「其實我同老公都一齊咗成十年嘅時間,而佢亦都習慣咗我嘅工作性質,初初嘅時候都會同佢交待清楚,咁但係而家就會係咁咦講聲囉,哈哈!就唔會話得定唔得,就唔會咁樣喇。因為佢都好相信我嘅為人,亦都好相信公司過份都有限囉。(有性感尺度底線?)都會有嘅。就好似啱啱我生完嘅時候,我著咗吊帶衫,我都會好唔自在,可能會覺得始終做咗媽咪有咗個身份,咁所以係會有呢個諗法。」

譚凱琪成為人妻後拍劇有底線。(葉志明攝)


大合照。(葉志明攝)


譚凱琪今日出席劇集宣傳活動。(葉志明攝)


譚凱琪今日出席劇集宣傳活動。(葉志明攝)


譚凱琪成為人妻後拍劇有底線。(葉志明攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!