掃呢頁CODE去手機

2022年5月5日 星期四

汪明荃:汪明荃要去澳門隔離21日:我都唔敢想像! #汪明荃

藝人汪明荃為劇集《回歸》客串拍3日戲,今日(5日)是最後一天開工,久未拍劇的她被問到會否再拍長劇,她說:「冇諗過拍,因為太長時間好辛苦。」她透露6月初 ...






藝人汪明荃為劇集《回歸》客串拍3日戲,今日(5日)是最後一天開工,久未拍劇的她被問到會否再拍長劇,她說:「冇諗過拍,因為太長時間好辛苦。」她透露6月初要為澳門藝術節作壓軸演出2天,但先要在當地隔離21日:「我未試過隔離,我都唔敢想像,個騷已經改咗幾次期。(帶咩去消磨時間?)佢哋教我開直播,我仲未學識。(擔唔擔心身體?)好食好住擔心乜嘢。(因為曾江喺檢疫酒店出事。)好可惜,好慘冇人知道。」至於老公羅家英不會陪她同行,對方會去新加坡旅行。


提到日前汪明荃與羅家英慶祝結婚13周年,她笑言只是找個名目跟朋友吃飯見面,問到老公送了甚麼禮物?她說:「紮玫瑰花係佢送,所以每張相都要有呢紮花出現,禮物就互免!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!