掃呢頁CODE去手機

2022年5月5日 星期四

英皇娛樂進軍元宇宙 張敬軒打頭陣做「Hinsland」地主 #張敬軒 #英皇

英皇娛樂今日(5日)舉行「英皇娛樂元宇宙世界」(EEGAllInOneMetaverse)發布會,正式宣佈進軍「元宇宙」。項目獲得專業合作夥伴VARL ...




英皇娛樂今日(5日)舉行「英皇娛樂元宇宙世界」(EEG All In One Metaverse)發布會,正式宣佈進軍「元宇宙」。項目獲得專業合作夥伴VAR LIVE旗下公司MetaTimes全力支持,英皇娛樂更是香港首家於The Sandbox布局構建虛擬音樂娛樂體驗空間的娛樂公司。發佈會以線上形式舉行,首次融合XR(延展實境)技術,將虛擬與現實世界結合。

張敬軒是首位進駐The Sandbox Game並切實建立屬於其元宇宙空間虛擬社區「Hinsland」的藝人,當中創造的全新虛擬形象「HC」亦首度於發布會中以特別嘉賓身份亮相。「Hinsland」中,搭建了多個場景,包括HC大宅、Fans Club、Meta-Avon Studio及起居室等,粉絲可以在HC大宅接收藝人最新的資訊,欣賞其私人珍藏,更可以與HC互動,而Meta-Avon Studio則收藏軒仔從未發表過的歌曲,軒仔表示:「喺我角度Hinsland可以話係一個小烏托邦,將現實生活中嘅我同大家分享,例如我一啲收藏、歌曲等,可以即刻擺上去,可以用數碼藝術形式實現出嚟,唔單止係欣賞,仲係一齊去experience。」發布會上,軒仔更首次透過元宇宙形式發布今年首支歌曲《元宇宙之戀》,「希望大家可以去感受。」

嘉賓英皇娛樂集團行政總裁許佩斯(中)、VAR LIVE及 Times Capital旗下MetaTimes主席楊全盛(右)及首位進駐 The Sandbox元宇宙空間 Hinsland的藝人張敬軒(左)一起在以XR(延展實境)技術構建的虛擬實境發布會上合照。





張敬軒在發布會上以別開生面的方式介紹其虛擬形象HC出場,兩位更即場為Hinsland揭開神秘面紗。





問到最想於元宇宙做的事情,軒仔謂現實做不到的東西,「例如好似可以同已經唔喺呢個世界嘅小動物重逢。同埋可能因為我係獨子關係,細細個我已經create咗好多唔同角色,我好識得自己同自己玩,我都會將佢哋擺喺Hinsland。」除此之外,透過元宇宙將虛擬及現實世界結合,問到會否於元宇宙舉行演唱會,又或是將元宇宙概念帶到將會舉行的演唱會,軒仔謂:「未來一定會,不過今次真係做番個實體補場演唱會去報答買咗飛嘅觀眾,要對得住之前買咗飛嘅朋友,表演水準要同之前嘅完全一樣。」至於演唱會驚喜,軒仔笑言已過show肌年紀,最多只能露手臂,「唔知大家有冇見到我有番條Jawline,因為而家食番168。所以今次surprise基本上個rundown係冇轉,或者可能會喺啲細緻位,會有啲舞台上嘅編排,會係一個升級版。」







:張敬軒對於公司投資元宇宙項目感到非常興奮,認為元宇宙是一個充滿無限可能性的未知世界,相信粉絲會喜歡這種嶄新及獨一無二互動體驗。 圖




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://eastweek.my-magazine.me
鍾意就快D Share啦!