掃呢頁CODE去手機

2022年5月5日 星期四

姚焯菲:拍廣告吸金孝敬媽咪︱姚焯菲夢想成真升呢做老師 #姚焯菲

姚焯菲近期再拍攝流動支付工具廣告,以老師Look示人的她更夢想成真,達成「我的志願」。不過,「添齡」扮MissYiu的她則要戒掉招牌可愛,展示出威嚴一 ...






姚焯菲近期再拍攝流動支付工具廣告,以老師Look示人的她更夢想成真,達成「我的志願」。不過,「添齡」扮Miss Yiu的她則要戒掉招牌可愛,展示出威嚴一面。


有「國民初戀」之稱的姚焯菲(Chantel)近期再為中銀香港BoC Pay拍攝宣傳片,她變身Miss Yiu親身教大家裝APP,配合BoC Pay成為第二階段「電子消費券計劃」成員。只有15歲的她扮老師造型花盡心思,戴上黑框眼鏡、頭髮縛上髮髻外,服裝也挑選橫條連身裙,增添成熟韻味。拍完廣告後她表示會推薦APP給同學及親友,因除了他們能獲得$68迎新優惠,自己亦可以「多勞多得」賺取$20推薦獎賞。


近期入圍「百大美女」的Chantel要戒掉招牌可愛扮老師,覺得相當有挑戰性:「平時大家記得我是係After Class成員,係乖乖學生,但係今次我就要變身Miss Yiu,同大家講聲Good Morning Class。今次比我真實年齡大咗10幾年,所以拍攝時心裏面要話畀自己聽,要戒掉可愛,要釋放出Miss要有嘅專業同說服力。」她為今次的Miss Yiu設計了既嚴謹又有親和力同時兼備權威一面的性格,原來當老師更是她小時候「我的志願」:「細個經常喺屋企同妹妹玩老師、學生角色扮演遊戲,我哋都爭住做老師,覺得老師形象好有權威,亦受人尊敬,今次可以話係夢想成真。」


母親節快到,Chantel決定將今次廣告酬勞的3分1買母親節禮物和準備大餐孝敬媽媽,希望媽媽能有一個難忘的母親節,其餘的酬勞將會儲起,果然是乖乖女。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!