掃呢頁CODE去手機

2022年5月5日 星期四

愛回家|母親節將至楊冪小糯米點慶祝? 劉丹:我唔知呀! #劉丹 #小糯米 #愛回家 #愛.回家 #楊冪 #劉愷威

TVB(無線)熱播處境劇《愛回家之開心速遞》今(5日)在電視城舉行宣傳活動。適逢母親節將至,所以現場玩的遊戲都同媽媽有關,由男演員扮孕婦感受女人之痛, ...




TVB(無線)熱播處境劇《愛回家之開心速遞》今(5日)在電視城舉行宣傳活動。適逢母親節將至,所以現場玩的遊戲都同媽媽有關,由男演員扮孕婦感受女人之痛,過程中笑料百出,相當搞笑。

而在接受訪問期間,提到最新一集中有新角色登場,就是由曹永廉飾演的陳永廉加入,人設為自私自利、為人貪小便宜的男人,讓不少網友看到相當反感,甚至覺得他的加入完全沒有笑點,劇情教壞小朋友等,揚言要擺看《愛回家》,對此作為大家長的劉丹(丹爺)就表示:「觀眾講呢啲說話其實佢用意唔係真係咁,只不過係好自然嘅反應咁解,一定唔會嘅。《愛回家》嘅觀眾擁躉就一定會斷續支持我哋,唔會走嘅。(長駐角色定係客串性質?)我都唔知,我甚至問過阿廉佢自己都唔知,我問過製作部導演都冇人知。」

另外,提到母親節將至,丹爺就表示兒子劉愷威近日已飛往內地,所以未能同孫女小糯米一起慶祝:「我個仔岩岩飛咗返內地,往年佢喺到嘅時候佢都會安排,佢就岩岩飛走咗,我哋都要開心吓,仲有一個阿嫲喺到,大家就幫她慶祝。(小糯米有冇話想念媽媽楊冪?)我真係唔知,(往年楊冪點同小糯米慶祝呢?)我唔知呀!」對於前媳婦楊冪的事情,丹爺一概不知道。

雖然劉愷威飛往內地工作,但無論是不是特別節日,他亦會同女兒視像,丹爺表示:「佢哋平時日日都視像,有時可能一日都唔止一次。」再講道社交距離將放寬,會不會帶孫女多出去玩,丹爺就揚言都是盡量避免去人多地方,特別是小朋友要小心一點。

《愛回家》在電視城宣傳活動。(梁碧玲攝)


大家玩得好開心。(梁碧玲攝)


單立文回歸劇組。(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)


丹爺表示劉愷威已飛往內地工作。(梁碧玲攝)


丹爺表示劉愷威每日都同孫女視像。(梁碧玲攝)


熊家三父女大合照。(梁碧玲攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!