掃呢頁CODE去手機

2022年5月5日 星期四

郭晉安:郭晉安陪仔女行山命都冇 陳煒忙住為新居裝修 #郭晉安 #陳煒

藝人郭晉安(安仔)與陳煒今日為劇集《回歸》進行拍攝,2人透露還有幾日便煞科,由於劇集有一半戲份屬年青人,故拍攝不算辛苦。安仔表示拍畢後便可以認真休息, ...






藝人郭晉安(安仔)與陳煒今日為劇集《回歸》進行拍攝,2人透露還有幾日便煞科,由於劇集有一半戲份屬年青人,故拍攝不算辛苦。


安仔表示拍畢後便可以認真休息,而子女就讀國際學校,6月便開始放暑假,他說:「嚟緊6至8月佢哋好開心,因為人哋返學,佢哋已經放假,有好多地方可以去。我最近同佢哋行山,行咗2個幾鐘,佢哋好鍾意,但就行到佢哋死死吓,我就連條命都冇。(太太有冇一齊去?)冇,佢讀緊營養學碩士,9月就畢業。希望可以同佢去到畢業旅行,去澳門都好,如果澳門係第一個地方通關,我諗有一半人都去咗。」他指原有美國登台工作,但當時因隔離時間太久而推卻:「不過依家又變咗返港只要隔離7日,但我都推咗,唔會再接番。(損失好多?)大家都損失好多,我尤其係內地同美加巿場。」


至於陳煒表示完成該劇後,將要為電影開工,以及忙為新居裝修,問到是否因結婚而裝修?她說:「買咗樓就要裝修,婚期暫時未有任何計劃。(爸爸身後事處理成點?)差唔多。(你心情平復未?)我OK,有心。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!