掃呢頁CODE去手機

2022年5月11日 星期三

張敬軒:張敬軒重啟紅館騷有女神加持 林明禎見佢食唔飽幫手開榴槤 #女神 #張敬軒 #林明禎

《張敬軒THENEXT20演唱會》昨日(10日)請得陳柏宇(Jason)及馬來西亞女神林明禎任嘉賓,當明禎出場時最為哄動,穿上跌膊長裙的她一升上舞台, ...






《張敬軒THE NEXT 20 演唱會》昨日(10日)請得陳柏宇(Jason)及馬來西亞女神林明禎任嘉賓,當明禎出場時最為哄動,穿上跌膊長裙的她一升上舞台,觀眾即嘩聲四起,她坦言好緊張: 「我何德何能站上紅館這個舞台跟你合唱?我今天第一次穿這種裙......」軒仔表示:「我何德何能請到新一代女神同我合唱就真!你今晚靚到...美人魚咁呀...」明禎甜笑話:「今日我係最幸福女子。」


明禎向軒仔表示,經常見他在社交網食白麵包,擔心他營養不良,所以特別從馬來西亞帶了禮物,就是貓山王榴槤一個:「你早餐可以食麵包加榴槤啦,咁先夠營養。」軒仔反問:「我平日買嘅都係已經開咗嘅榴槤,你咁樣畀我,我唔知點開喎。」女神即發功:「我可以去幫你開呀,你打電話畀我,或者text我......」


軒仔向觀眾說:「你哋有冇發覺,佢唔知點解對眼長期水汪汪。唔怪得畀人封女神......有冇cam可以影吓佢對眼畀大家睇吓?」女神就乖巧回話:「我係見到你才會這樣......」搞到軒仔語塞,觀眾大笑。繼而兩人合唱《只是太愛你》。


軒仔和Jason合唱《斷點》,軒仔表示假如將來有機會做組合,一定揀與Jason合作,因為相識多年,曾經更是同一位監製做歌,當時監製已指兩人聲線非常之合拍。而Jason就直言揀《斷點》合唱有段古,一來很喜歡這歌,二來這是他未入行前,參加歌唱比賽後,得到錄音機會第一次錄的歌,特別有紀念價值。軒仔聞言即表示多謝:「多謝你20年前已經揀咗我。我同Jason好有緣分,工作生活上都好多交雜,一齊拍過廣告,又經常一齊走埠,美加大江南北都去過,佢係一個非常之有義氣朋友,好同心今次20周年可以同佢分享到呢個舞台。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!