掃呢頁CODE去手機

2022年5月11日 星期三

蔡卓妍:傳張致恒借錢唔還 蔡卓妍被騙後盛怒:Block晒佢! #張致恒 #蔡卓妍 #阿Sa

藝人蔡卓妍(阿Sa)早前接受內地節目《她的雙重奏》訪問,佢喺節目中難得多次爆料,繼上次佢自爆爸爸當年走去當金鏈換錢畀佢去電髮,今次佢就自爆曾被好友呃佢 ...






藝人蔡卓妍(阿Sa)早前接受內地節目《她的雙重奏》訪問,佢喺節目中難得多次爆料,繼上次佢自爆爸爸當年走去當金鏈換錢畀佢去電髮,今次佢就自爆曾被好友呃佢有急事借錢,畀佢發現之後,佢就嬲到即刻去Block對方,連錢都唔要:「有一個很好的朋友,他問我借錢就說了一句他最近有點困難,然後Ok就不用說了,我二話不說我就去銀行,我就給他打款,後來我發現原來他在說謊,我就把他拉黑了,但是你已經知道這個人不會還你錢的了,我就直接把他刪掉了,我連錢都不要了,太生氣了。」


阿Sa此話一出,即刻令人聯想到喺2019年,佢怒刪曾被封「新一代世紀賤男」嘅張致恒(Steven)社交網關注,阿Sa公開割席,至今都未有Follow番對方。唔少網友睇完片,就即刻湧入Steven社交網狙擊,紛紛留言催促佢還錢畀阿Sa「仲唔還錢畀阿Sa」、「點解你要呃阿Sa啲錢」、「聽講你問阿Sa借錢唔還」。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!