掃呢頁CODE去手機

2022年5月11日 星期三

馬德鐘:《雙生陌生人》收視麻麻 馬德鐘湯洛雯臨危受命谷宣傳 #湯洛雯 #雙生陌生人 #馬德鐘

藝人馬德鐘、湯洛雯(靚湯)、賴慰玲、陳煒等今日(11日)現身電視城為劇集《雙生陌生人》宣傳,本月6日35歲生日的靚湯,笑稱還有好幾餐生日飯未約,不過近 ...






藝人馬德鐘、湯洛雯(靚湯)、賴慰玲、陳煒等今日(11日)現身電視城為劇集《雙生陌生人》宣傳,本月6日35歲生日的靚湯,笑稱還有好幾餐生日飯未約,不過近日患上胃炎,見大家食得好開心,她卻要食粥,蛋糕其實是留給朋友吃。


提到早前與好姊妹朱千雪、岑杏賢及蔣家旻食飯慶祝,會否羨慕閨蜜都結婚和生仔?她笑說:「都唔知邊個羨慕邊個呀,岑杏賢都有分享湊B好攰,不過係另一種開心。」她又稱與朱千雪和岑杏賢選港姐相識,今年踏入相識10周年,讚大家都愈來愈青春美麗。


對於劇集《雙》首周收視只有13.5點,可會感到失望?馬德鐘表示收視受很多環境因素影響,希望觀眾繼續支持,之後的劇情好反轉,好有追看性。他對收視沒有太多想法,做演員會盡力做好,收視就控制唔到。靚湯也認同演員無法控制,但認為口碑才最重要,她說:「好多朋友傳訊息畀我,話馬德鐘演兩個角色好搞笑,評語好窩心。」


問到如何谷收視?靚湯表示會積極宣傳,透露今日剛拍完外景便趕來出席。馬德鐘表示:「原本呢段時間我唔喺香港,但都返嚟宣傳,之後會再返內地。(幾時再返大陸工作?)睇政策,做埋所有宣傳再決定,都有損失咗啲工作,有啲就延期,自己會盡量配合。」


賴慰玲對於收視未如預期,她表示:「所以我今日嚟做宣傳囉!其實演員都唔可以控制到,最重要套劇出嚟大家都鍾意個喜劇效果,自己冇壓力,平常心面對。」她透露劇中自己造型甚多,其中一個爆炸造型,形容為「最密實的性感」,她會穿上全身綠色似「任何人」的貼身衫,問到身材玲瓏浮凸?她笑言:「浮唔浮凸自己睇喇!我係本咗條命去玩。」


她育有一名現年4歲的兒子,透露有計劃追多個,笑言如果肯定下胎是生女會即刻生,不過若再生仔,兩兄弟一起成長也是好事,問她現在是否不設防?她說待完成手上的劇集《婚後事》後,預計明年就會開始造人大計。另外提到好友何雁詩臨盤在即,賴慰玲稱何雁詩現時心情相當興奮,準備迎接新生命來臨。


至於監製林志華對於收視未如理想,坦言感到失望,劇集拍完後對作品好滿意,完成度好高,期望拍一套開開心心及易消化的作品,讓大家有共鳴,但認為運程是另一回事,他說:「上禮拜大家有冇出街食飯、約人?我太太話超市冇人買餸煮飯,我又覺得香港市面熱鬧,大家開心番係好事,劇係可以遲啲追番嘅。」他對劇的後勁都很有信心。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!