掃呢頁CODE去手機

2022年6月12日 星期日

黃夏蕙赴美四代同堂 想與老公環遊世界:我都環遊新界咗3年 #黃夏蕙

現年91歲的黃夏蕙日前在社交平台宣布,將在今年8月離開香港,雖然未有透露目的地,但直言:「我都會好掛住大家!」今日(12/6)她在拍攝網台節目時會見傳 ...




現年91歲的黃夏蕙日前在社交平台宣布,將在今年8月離開香港,雖然未有透露目的地,但直言:「我都會好掛住大家!」今日(12/6)她在拍攝網台節目時會見傳媒,在訪問中她透露8月將前往美國西雅圖,首先在美國的女兒將在7月迎接新生命,自己有必要到當地見家人,隨後將在美國作巡迴演出。當完成所有工作後,她計劃與老公開始環遊世界,又笑說:「我都『環遊新界』咗3年,依家要環遊世界。」她承認過去忙於工作,一直忽略與家人相處的時間。

黃夏蕙直言自己依然掛念香港,尤其相處已經幾十年的朋友。令她驚訝的是,最近連小學同學也開始找她敘舊:「我一直都冇見過佢哋,都唔記得咗小學嘅事。佢哋好掛住我,我都唔捨得佢哋。」她透露8月底將舉行歡送派對,誠邀一眾好友參加。問到這次四代同堂,日後會否以湊孫為樂,她坦言自己不擅長湊孫:「我自己嘅BB都未湊過。不過我都係睇佢哋啦,依家四代同堂,阿婆又點會識湊孫?後生嘅都唔愛你啦,我哋睇BB嘅方法同後生嘅唔同。」問到上飛機時會否素顏示人,她稱若當時得知要會見傳媒則不會素顏:「唔可能畀個唔靚嘅樣畀大家睇嘛,要留返個好印象畀人。」

黃夏蕙坦言日後希望有機會和時間回黃大仙,不過即使身處美國,傳統「生肖cosplay」依然會照做。(梁碧玲攝)


黃夏蕙在灣仔拍攝網台節目,是宣布移民後首度會見傳媒。(梁碧玲攝)


黃夏蕙透露,自己在離港前將再前往黃大仙,向觀音交代去向,希望明年有機會回到黃大仙上頭炷香。即使未能來港,她承諾將秉承傳統,明年將以兔女郎形象見大家:「出年係兔仔,我會做一隻好靚嘅兔仔,美國嘅兔仔衫都好靚。(兔女郎?)我直情用兔女郎去做。(露好多?)唔緊要嘅,人哋都露得,嗰啲我唔驚嘅。」她又透露在離港前仍有工作,更將以性感造型示人:「睇下佢哋大膽成點,唔拍得嘅就唔拍。(半裸?)背脊就冇所謂。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!