掃呢頁CODE去手機

2022年6月1日 星期三

迪麗熱巴:爆料辣㷫群星︱葛斯齊突跪低 向林俊傑小S老公致歉 #小S #徐熙娣 #林俊傑 #迪麗熱巴

台灣「資深狗仔」葛斯齊依家夠晒出位,近日先後爆出女星徐熙媛(大S)前夫汪小菲當年婚內出軌多人、「林俊傑套房」事件、迪麗熱巴同鹿晗日本約會及徐熙娣(小S ...






台灣「資深狗仔」葛斯齊依家夠晒出位,近日先後爆出女星徐熙媛(大S)前夫汪小菲當年婚內出軌多人、「林俊傑套房」事件、迪麗熱巴同鹿晗日本約會及徐熙娣(小S)老公許雅鈞與飯局妹食飯等消息,更創下熱搜1至16位都係佢嘅爆料相關新聞!


網友食花生食足成晚,葛斯齊今日(1日)就突破收火,當中佢就忽然改口,否認迪麗熱巴同鹿晗嘅日本密會:「我沒說過熱巴和鹿晗一起出遊日本,他們前後差3天,只是我分別巧遇在同酒店進出,鹿晗是非常可愛的年輕人。」當對方知道佢係記者之後,又主動問佢影邊個,係咪影熱巴,葛斯齊續澄清二人只係好朋友。


最後佢就表示尋日(31日)直播只係單純分享過往嘅記者經歷,冇諗到會造成網友扭曲誤解:「我出現只是一陣風而已,就算有料,很多你情我願的事情,沒有傷害到社會,料我自己都會吞下去!日後我會更小心言行,很抱歉給大家帶來困擾了」。


佢又提到小S老公許雅鈞,就為對方解釋只係其中一位座上客私下有接飯局,就爆料向許雅鈞表示冒犯晒:「謝謝你認同我的消息屬實,那天桌上朋友眾多,我也不好說哪位是友人,但我知道她私下有在接飯局,我收到了線報,我只是表示沒錢做不了案子,沒有別的意思冒犯了。」


最後佢亦主動向林俊傑道歉,直言事件曾經上過社會版新聞,都係交由世人去判斷:「那些上過社會版面的事情,我們就交由世人去判斷,昨天直播太多網友想着你,我只是提了一下過去報道的事,很不好意思打擾了!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!