掃呢頁CODE去手機

2022年6月1日 星期三

我哋係COLLAR︱鄭欣宜做輔導員開解八女 Ivy怕影響隊友唔敢放負 #COLLAR #鄭欣宜

ViuTV真人騷《我哋係COLLAR》昨晚(31/5)播出第二集,COLLAR八位成員Gao(沈貞巧)、Marf(邱彥筒)、Day(許軼)、Candy ...




ViuTV真人騷《我哋係COLLAR》昨晚(31/5)播出第二集,COLLAR八位成員Gao(沈貞巧)、Marf(邱彥筒)、Day(許軼)、Candy(王家晴)、So Ching(蘇芷晴)、芯駖(李芯駖)、陳泳伽(Winka)和Ivy(蘇雅琳)便在節目中大談出道以來的壓力,而入行多年的鄭欣宜便以過來人身份為她們輔導。

當欣宜問及她們遇到的最大困難時,Marf便指自己情緒易波動,拍攝時難以保持心情平穩,有時更加想拂袖而去,欣宜開解她時便指自己也很敏感:「我到而家都會(想走),因為我係一個Over Sensitive嘅人,我出《救命歌》嗰段時間,我好討厭我嘅敏感,有時同鄧小巧傾偈,佢話『你應該擁抱你嘅Sensitive』,因為我哋係藝人,你唔Sensitive,你就冇同理心,你冇同理心,你點樣去說故事,如果你真係覺得需要五分鐘,你就講出嚟,但係你必須喺五分鐘之後返嚟你要冇事。」

點擊下圖觀看精選畫面(內含Candy仆低一幕):

COLLAR不時被負評攻擊。(電視畫面)


COLLAR一眾成員向鄭欣宜取經。(電視畫面)


COLLAR一眾成員向鄭欣宜取經。(電視畫面)


COLLAR一眾成員向鄭欣宜取經。(電視畫面)


Gao坦言不能放開。(電視畫面)


Winka坦言不能放開。(電視畫面)


Ivy不敢在人前放負。(電視畫面)


Winka想成為隊友依靠。(電視畫面)


鄭欣宜讚COLLAR好有愛。(電視畫面)


Marf向鄭欣宜送小禮物。(電視畫面)


原來是珠鍊。(電視畫面)


COLLAR玩滾軸溜冰。(電視畫面)


COLLAR玩滾軸溜冰。(電視畫面)


COLLAR玩滾軸溜冰。(電視畫面)


Candy跣低。(電視畫面)


Day恥笑。(電視畫面)


Candy又跣低。(電視畫面)


玩得OK喎。(電視畫面)


拖實先。(電視畫面)


有進步。(電視畫面)


一字排開。(電視畫面)


玩得OK喎。(電視畫面)


另外,COLLAR不少成員都指自己面對負評時未能完全放開心情,其中眼濕濕的Winka便坦言出道時被指似「達達星人」時,雖然自己不介意遭攻擊,但不覺得難忍:「其實我唔太Care,但係諗諗下我會好大壓力,因為好似係我Carry唔到人哋畀我嘅東西,搞到好似佢哋畀人鬧咁。」而芯駖和Ivy亦指自己有負面情緒時,不太敢隊友傾訴,擔心會影響到別人。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!