掃呢頁CODE去手機

2022年7月19日 星期二

無窮之路|陳貝兒獲無綫頒受傑出員工獎 感意外:打咗強心針 #陳貝兒

陳貝兒今日(19/7)以得獎者身份現身電視城出席無綫《2022年上半年度傑出員工嘉許計劃頒獎典禮》。對於獲頒傑出員工嘉許獎,陳貝兒開心表示:「其實我收 ...




陳貝兒今日(19/7)以得獎者身份現身電視城出席無綫《2022年上半年度傑出員工嘉許計劃頒獎典禮》。對於獲頒傑出員工嘉許獎,陳貝兒開心表示:「其實我收到通知嘅時候,我喺內蒙拍緊《無窮之路2》,收到呢個消息真係一個好大嘅鼓舞,即刻打咗之強心針,然後繼續提起精神再進發。不過返嚟之後,媽咪驚見我係瘦咗成個碼,因為休息真係唔係好夠,要係3個月之內走訪咗11個省份,加上路途真係好好遙遠又奔波,咁所以體能上係一個好大嘅挑戰。嚟近我又要飛離開香港拍嘢。」

被問到經常兩邊飛會否發展異地戀?貝兒含羞答答說:「其實真係認識咗好多人,因為個市場都好大,咁所以仲係度了解緊。(心意對象有幾多個?)哈哈!新嘅朋友有好多。因為過去都係不停咁去工作,咁所以都係全心全意發展事業方面。(是否抗拒異地戀?)我覺得都係睇緣份,緣份到了自然會出然,因為我比較佛系。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!