掃呢頁CODE去手機

2022年7月19日 星期二

貝依霖日收過百露械照淡定面對:我都習慣晒 #貝依霖

性感女神貝依霖(Chantale)樣靚身材正眾所週知,而且不時會吸引狂蜂浪蝶埋身。早前她就公開網民的過火行為,在社交平台上載男網友大膽露骨私訊截圖:「 ...




性感女神貝依霖(Chantale)樣靚身材正眾所週知,而且不時會吸引狂蜂浪蝶埋身。早前她就公開網民的過火行為,在社交平台上載男網友大膽露骨私訊截圖:「我想同你做」、「同我做愛」,被她直斥變態。事後男網友自知理虧於是主動道歉,但不滿她將私訊內容公開:「Sorry,我只係講吓,咩做愛嗰啲我見你冇睇,所以亂講嘢,但係你咁樣公開Post出來……」、「你真心嬲嘅可以message我,X我!」而貝依霖直指對方只能怪自己,在發表言論前應多加思考:「下次講嘢前用吓你個小豬腦諗清楚。」

今日(19/7)貝依霖(Chantale)出席活動時接受《香港01》訪問說:「其實我每日都會收到大量大膽露骨嘅訊息,不過我都習慣晒。明白有啲人係想博取注意,係會講一啲偏激嘅說話,而且又會傳啲露械相俾我,每日起碼幾百張,但我係唔會睇晒所有嘅訊息。不過有時我都會忍唔住會反擊佢哋,例如我會話我揀男友係唔會睇身家嘅,會反問佢哋想識我但又冇相睇,唔通我感應佢哋磁場咩。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!