掃呢頁CODE去手機

2022年7月19日 星期二

肥媽歎當年發表愛國言論登台受威脅:佢哋話你敢請佢我打爛你舖頭 #肥媽

肥媽早前接受內地電台節目《麗人麗語》訪問,她大讚中國醫療是世界第一:「我去咁多國家,人哋講嗰啲國家點好點好,假嘅、假嘅,冚唪唥都假象。冇人情味、冇親情 ...






肥媽早前接受內地電台節目《麗人麗語》訪問,她大讚中國醫療是世界第一:「我去咁多國家,人哋講嗰啲國家點好點好,假嘅、假嘅,冚唪唥都假象。冇人情味、冇親情,一個咁嘅國家去嚟做乜啫!又話人哋嗰啲醫療幾好幾好,有幾好呀?嗱!俾全個世界睇晒啦,我哋中國呀,最有人情味,中國呀!最團結嘅,中國呀!我鍾意睇中醫又得,我鍾意睇西醫又得,點都得。」

點擊睇肥媽病況:

肥媽又拍片分享了最新近況。(影片截圖)


肥媽又拍片分享了最新近況。(影片截圖)


肥媽又拍片分享了最新近況。(影片截圖)


面色不太好。(影片截圖)


頭好痛。(影片截圖)


狂咳。(影片截圖)


感覺辛苦。(影片截圖)


感覺辛苦。(影片截圖)


感覺辛苦。(影片截圖)


頭痛。(影片截圖)


頭痛。(影片截圖)


肥媽即席高唱許冠傑的經典歌《浪子心聲》,自言曾邊流淚邊唱此曲,「真係好辛苦,陰公,睇到香港,搭地鐵又打爛、呢啲又打爛,即係個人癲呀,你知唔知呀?點解點解,好多點解。」她又重申政治主張:「你鍾意做美國人,你咪去美國囉,你鍾意做法國人,你咪去法國,點解你要留喺香港?香港係中國㗎嘛!」

肥媽認為外國生活未必美好,她指部分移民港人「做醫生走去做收銀。」肥媽憶述當年發表愛國言論時「受咗好多苦」,被杯葛爆鬧,所有廣告被抽起,也無法靠登台賺錢,肥媽說:「嗰啲講話你敢請佢呀,我打爛你嘅鋪頭;我接咗個廣告,佢都唔畀錢。冇所謂!我唔賺呢啲錢,冇妥協嘅餘地。」

另外,肥媽又批評時下節目欠缺正能量,認為應該製作更多溫暖人心節目,肥媽說:「唔好淨係爭產、殺人、為咗錢。」

肥媽於方艙醫院隔離:

肥媽(中)以廣東省梅州市政協委員身份到訪青衣方艙醫院捐贈物資。(陳順禎 攝)


肥媽覺得方艙醫院環境和設施比私家醫院還要好。(陳順禎 攝)


肥媽表示希望疫情過後政府可以將方艙醫院所以設施保留,讓露宿者可以有地方住,有瓦遮頭。(陳順禎 攝)


肥媽透露住在外國的子孫們有10人確診,如今又因疫情關係無法見面,加上丈夫於兩年前離世,令她百感交集突然感觸落淚。(陳順禎 攝)


肥媽表示這兩年過得並不開心,精神寄託放在社交網站上。(陳順禎 攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!