掃呢頁CODE去手機

2022年7月20日 星期三

安哥同學會|受挫太多不敢驕傲 戴耀明:我唔珍惜就好不知所謂 #戴耀明

戴耀明早前在《360秒人生課堂》分享入行30年辛酸,其後更在節目組的安排下,由好友譚俊彥帶戴媽媽參觀電視城的古裝街,令小明感動到喊出來,節目播出後,戴 ...






戴耀明早前在《360秒人生課堂》分享入行30年辛酸,其後更在節目組的安排下,由好友譚俊彥帶戴媽媽參觀電視城的古裝街,令小明感動到喊出來,節目播出後,戴耀明引起一陣熱話,其後他更突然宣布婚訊,而未婚妻是前度女友。

戴耀明接受港台節目《安哥同學會》訪問時,獲主持人大讚他有責任心,回覆電話或訊息都十分快速,問到是否因受過太多挫折而特別珍惜,他說:「對於意外人氣急升一事,他坦言:「其實打算做完呢個job出街後,啲人唔覺得我太差、唔會講晒粗口鬧我就OK,我冇預期係咁,所以有呢個bonus係好難得。我覺得呢個係你哋畀我,而如果我唔珍惜就好不知所謂。」

戴耀明於92年加入亞視,他至今仍然記得讀完訓練班後收到的第一個角色是軍裝警察,雖然沒有對白但屬於連戲角色,開工10天,令他感覺自己終於在理想職業中得到一個生生嘅崗位。過檔無綫後,戴耀明說自己依然雄心壯志。「但一出嚟幾年就已經感受到現實,好的話就係要認清自己走咩路線,都試過兩、三個月冇收到通告,唔係得罪人又唔係被黑名單,嗰時發現演員原來好被動,好似地盤散工咁,就算搲撈到點都好,最後都係人哋話事。」節目中,戴耀明提到快將擁有自己的家庭,人生算是沒有太多憾事。「希望可以同媽媽去多啲旅行,佢大陸去唔少,但日本就未去過,我係有啲慚愧。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!