掃呢頁CODE去手機

2022年7月20日 星期三

JW王灝兒:JW譚嘉儀先拔頭籌 香港金曲頒獎典禮齊齊獲獎 #JW #譚嘉儀

由無綫及港台合辦的第一屆《香港金曲頒獎典禮》將於本周日舉行,今日大會頒發「最佳劇集歌曲獎」金銀銅獎,結果由JW的《我不想別離》得金獎;譚嘉儀的《不可能 ...






由無綫及港台合辦的第一屆《香港金曲頒獎典禮》將於本周日舉行,今日大會頒發「最佳劇集歌曲獎」金銀銅獎,結果由JW的《我不想別離》得金獎;譚嘉儀的《不可能發生》獲銀獎,而Gin Lee(李幸倪)和蕭凱恩合唱的《這種親》得銅獎,但Gin Lee因有工作在身而未能出席。


以往在《勁歌金曲頒獎禮》上,「劇集歌曲獎」均由吳若希(Jinny)及菊梓喬(Hana)囊括,問到JW和嘉儀取代兩位大師姐?JW表示:「冇話代唔代替,一路都好多新歌手,好似『聲夢』嗰班學員都出嚟唱新劇集歌,我哋兩個都focus自己啲歌度,好似嘉儀就推出咗《不散》,我就專注啲non劇集歌,公司都好畀心機幫我哋做歌。」嘉儀就覺得劇集及非劇集歌都愛唱,最好雙線發展,不過相比往年,近年就較少唱歌劇集歌。


JW又說自己除愛唱劇集歌外,自拍畢新劇《痞子殿下》後亦愛上演戲,所以最理想是參演劇集之餘,再可以唱埋劇集歌,問是否要加簽合約?JW反問:「點解呀?」又指只要有機會發揮演技的劇集就好想參與。而嘉儀亦順勢自薦拍劇,因已有3年多沒接劇,問是否要向劇集監製敲門送月餅?她笑言:「呢啲年年都要啦。我最想演有關『手查』單電車、貨車及水上活動嘅戲。」


JW談及《痞子殿下》快將播出,她指和劇中的陳瀅、周嘉洛、陳瀅及朱敏翰成為好朋友,問陳瀅、周嘉洛傳緋聞,她代澄清:「佢哋唔係一對,冇呢啲事,我哋4個一齊係好好嘅朋友,(你點知佢哋冇嘢?)咁我哋一齊拍劇嘛,只係我哋關係太好,先畀人產生其他聯想,但我特別平反,亦冇特別講啲乜嘢。」


同場的TVB Music Group行政總裁張仲恒接受訪問時,頒獎禮有別於過往的《勁歌金曲頒獎禮》:「就算歌手冇到都會照有獎,以示公平。」又透露Jinny、吳業坤、胡鴻鈞、谷婭溦因身在內地未能出席,至於Hana可會到場?他說:「佢喺香港,應該會到。」又謂已邀了男圑MIRROR出席,不過佢哋回應咗未能出席。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!