掃呢頁CODE去手機

2022年7月20日 星期三

余香凝:DSE放榜︱余香凝自爆會考18分 點解A-Level滑鐵盧? #余香凝

由藝人余香凝、王浩信及吳岱融主演的電影《心裏美》今晚(19日)於尖沙咀舉行首映禮,除了電影監製吳雨、導演吳家偉和女主角余香凝外,大批圈中好友亦有現身首 ...






由藝人余香凝、王浩信及吳岱融主演的電影《心裏美》今晚(19日)於尖沙咀舉行首映禮,除了電影監製吳雨、導演吳家偉和女主角余香凝外,大批圈中好友亦有現身首映禮支持。余香凝稱對時隔2年電影終於能正式上映感到高興,她説:「撞正聽日就係DSE放榜,呢套戲就係講緊DSE同香港教育制度,亦有講親情。」她指希望透過電影向明天放榜的同學仔作鼓勵,令大家明白讀書成績並非最重要,因過程中其實有很多人陪伴着,又以自身經歷去勉勵大家:「我會考文科18分,都唔錯嘅,因為係最後一屆會考,考得唔好就冇㗎啦,所以好努力去考,但我係屬於死背書嗰種,所以一到A-Level就唔掂,考得幾差。」她坦言當時雖然心情很差,但未至於意志消沉,因知道人生仍有很多出路可作嘗試:「諗過做空姐,結果做咗模特兒,做做吓仲做埋演員,其實個天係會畀條你都估唔到嘅路你行嘅。」


談到好友廖子妤勇奪金像獎最佳女配角,她表示打算過幾天約她食飯慶祝:「嗰晚有喺佢架車度等佢返嚟攬攬、影相同傾偈,之後我先返屋企,其實當晚喺現場聽到宣布我已經高興到嗌咗出嚟,好開心。」她透露將於8月開新戲,因劇情沉重,已事先向老公備案:「同佢講咗嗰排我可能唔係咁開心,請佢體諒。」問到如何補償老公,她表示自己有2部電影入圍其他影展,視乎酒店機票安排,希望能與老公一起出遊,順道補度蜜月。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!