掃呢頁CODE去手機

2022年7月23日 星期六

獨家丨何珮瑜向劉青雲瘋狂偷師賺晒 《神探大戰》剃眉剷青演叛逆女 #何珮瑜 #劉青雲

獨家丨何珮瑜向劉青雲瘋狂偷師賺晒《神探大戰》剃眉剷青演叛逆女正身在內地工作的何珮瑜(Jeana),最近在新戲《神探大戰》中首度跟導演韋家輝及劉青雲合作 ...




獨家丨何珮瑜向劉青雲瘋狂偷師賺晒 《神探大戰》剃眉剷青演叛逆女



正身在內地工作的何珮瑜(Jeana),最近在新戲《神探大戰》中首度跟導演韋家輝及劉青雲合作,戲中演青雲囡囡的她,興奮指合作期間獲益良多,就算為角色剃眉剷青都值得。而在另一電影《電子靈》中,她亦有新突破,她很感恩疫情下仍工作不斷,所以目前感情隨緣,專注事業及家人。採訪:杜杜 攝影:沈健程 髮型:Kim Ng化妝:Milk Cheng服裝:MARYLING場地:尖沙咀iSQUARE英皇戲院

Jeana跟青雲合作三個月,如上了寶貴一課。
Jeana跟青雲合作三個月,如上了寶貴一課。


 

Jeana在《神探大戰》的造型,確實好大犧牲。


首度跟韋家輝導演合作的Jeana,甫見面已被要求為角色突破造型,剪男仔頭兼要剃眉剷青,她想了半天便答應,「覺得係個好好嘅機會,難得同好多前輩同埋韋導演合作。」果然跟前輩合作必有收獲,她單是留意戲中爸爸青雲開工情況,已學到嘢,「喺嗰三個月嘅拍攝裏面,未見過青雲哥攞個電話出嚟㩒,佢真係好犀利,非常專注。」

戲中Jeana跟青雲和阿Sa,都有不少對手戲。


 

先後在劇集《女法醫》及《神探大戰》,Jeana和阿Sa已成好友。


愛情只會隨緣

Jeana真正跟「青雲爸爸」做對手戲,更加不得了,「有次同青雲哥對戲,我話『有兩個版本演呢場戲,你覺得邊個好啲』,佢就話『你不如諗十個、二十個』,吓!我就學到一樣嘢,如果一場戲可以諗到多啲版本,去到現場可以同導演同其他現場氣氛夾到,會有好多唔同火花出到嚟,好開心今次可以學到好多嘢。」她又讚青雲齋靠把聲已好有感染力,「有一場戲佢要追住我講一段說話,我就調頭走,我一路跑一路聽住佢把聲,我都已經忍唔住喊,佢可以令到聲音都感染到對方,我覺得好犀利,望住佢對眼已經入咗戲。」

Jeana在《電子靈》演到韓國發展的女團成員,靠死記韓文演出。


 

近年Jeana有不少角色新嘗試,早前就第一次拍古裝。


至於《電子靈》中,Jeana會飾演到韓國發展的女團成員,既要學韓文,更要化女鬼妝,連自己都驚,「個妝要化三個鐘頭,經過塊鏡我都唔敢望,好驚自己個樣會入咗腦,嗰段時候我專登曬好多太陽,畀返啲陽氣自己,哈哈!」對於每次角色都有挑戰,Jeana非常享受,又好喜歡為工作周圍走,不用開工就回老家河北陪家人的生活模式,至於愛情只會隨緣,「我會將成個心機擺喺工作同家庭,呢個年紀我係好想結婚,亦都好想有小朋友,家庭會對於我嘅工作更好,更有動力同寄托,但係仲未有人出現,哈哈!」

只要不用開工,Jeana都會返河北老家陪爺爺嫲嫲。


 

Jeana坦言也想結婚生BB,可惜仲未遇到適合對象。


 

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽

立即下載|全新《星島頭條》APPhttps://bit.ly/3yLrgYZ

 




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!