掃呢頁CODE去手機

2022年7月23日 星期六

吳婉芳:吳婉芳細仔胡智同健身中心開幕  「歌神契爺」張學友驚喜撐場 #吳婉芳 #張學友 #胡智同

吳婉芳兒子胡智同(Lynus)與友人合資的健身中心今日開幕,媽咪與胞妹胡智晴、湯鎮業孖仔湯君慈與湯君耀、上山詩鈉女兒Hilary等也有捧場,就連Lyn ...






吳婉芳兒子胡智同(Lynus)與友人合資的健身中心今日開幕,媽咪與胞妹胡智晴、湯鎮業孖仔湯君慈與湯君耀、上山詩鈉女兒Hilary等也有捧場,就連Lynus的「歌神契爺」張學友亦驚喜現身。


Lynus透露健身中心籌備一年,但因疫情關係,延期了一年開張。問到會否擔心疫情反彈而影響生意,他坦言有心理準備,但仍對前景充滿信心,他說:「投資咗七位數,預計2年回本,依家已經計劃開分店。我哋呢個係全新嘅概念店,會搞好多唔同活動,唔想畀人覺得健身係好辛苦嘅事。(依時有幾多會員?)我哋唔想收太多會員,有啲人喺等候名單中,因為唔想太迫,想畀人一個舒適嘅環境。」


問到媽咪是否會員之一,他笑言對方是VVVIP,又大讚媽咪身材弗,無需減磅,而契爺學友亦是會員,他說:「佢同我媽咪一樣都好弗。(如果佢搵你做佢健身教練,你做唔做?)我一定會教。」他自言日日會在健身中心坐陣,問到是否吸引很多女學員慕名而來?他說:「我會叫其他教練教佢哋。(如果指定要你教呢?)我好忙,已經爆咗!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!