掃呢頁CODE去手機

2022年8月29日 星期一

陳葦璇(前名:陳嘉茵):陳葦璇入行7年迷失過 諗盡方法延長歌唱路 #陳葦璇

歌手陳葦璇最近忙於宣傳新歌《一個傻瓜一個啞》,當年以組合AsOne出身的她入行第7年,她笑說:「眨吓眼就第7年,好彩我都係26歲啫。」她坦言好似見她出 ...






歌手陳葦璇最近忙於宣傳新歌《一個傻瓜一個啞》,當年以組合As One出身的她入行第7年,她笑說:「眨吓眼就第7年,好彩我都係26歲啫。」她坦言好似見她出道多年,但她未做到大家耳熟能詳的作品,她說:「我覺得喺成績可以再好啲。」


喜歡跳舞的她拍攝過不少跳舞片,當年台灣一個導師也因為見過她的片,邀請她到當地參加一個歌唱比賽,她說:「有段時間都幾迷失,唔知自己係咪適合香港市場,我有諗過留喺台灣一段時間,認識吓嗰邊製人同寫歌創作,本來想延長居留申請,點知就爆疫情,全部人居留都唔批,我先返嚟,嗰時都幾sad。」


唱歌是她最愛的工作,但她明白到作為一個事業,好需要天時地利人和配合,她說:「我梗係有諗過自己係咪唔夠好,係咪要放棄呢,但我覺得每個artist都會有呢個迷失時候,好彩我有小動物陪伴,又有好姊妹畀我支持,我會諗方法點樣去延續我嘅歌唱事業,所以我依家簽咗環球唱片,嚟緊我陳葦璇都會專注喺唱歌方面。」


早前她跟同公司樂隊ONE PROMISE(OP)到校園唱騷,他們搞笑地走入課室扮學生,Kira留言:「有冇人搵我扮大學生,好明顯得我係乖學生。」OP主音文廸笑着留言:「你嗰日話你係『老師』嘅,我先咁認真上堂。」成員天衡則搞笑話多謝師姐帶領,Kira反指他們是師兄才對,網民則期待將來他們可以一齊有合作表演。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!