掃呢頁CODE去手機

2022年8月29日 星期一

陳曉東:陳曉東獲太太陪返港開騷:希望出多啲廣東歌! #陳曉東

歌手陳曉東(東東)近日「回流」返港,灌錄廣東歌之餘更宣布10月底於西九戶外開騷。已展開宣傳攻勢的他今午(29日)到電台受訪,適逢9月3日生日47歲生日 ...






歌手陳曉東(東東)近日「回流」返港,灌錄廣東歌之餘更宣布10月底於西九戶外開騷。已展開宣傳攻勢的他今午(29日)到電台受訪,適逢9月3日生日47歲生日,獲主持送上蛋榚提早為東東慶生。談到生日願望,他說:「希望演唱會順利。(加場?)睇吓觀眾嘅反應先,加場我樂意嘅。(正日生日點慶祝?)嗰日我要錄影節目。」


他透露返港兩星期,已做了兩次核酸:「我仲自己去油麻地排隊,哈哈!」至於工作方面,他說:「已經有3年冇返過嚟,希望做番多啲廣東歌,一首一首咁去做。(將重心移返嚟香港?)其實依家社交平台咁發達,喺邊度都睇到我嘅演出。(今次會留幾耐?)起碼都完騷先走。」


他又透露今次太太有陪他返港:「一對小朋友就留喺北京由我媽咪照顧,因為佢哋要開學。太太遲啲都會返去,同我媽咪接更,等媽咪返香港。(小朋友習慣見唔到你? )係,不過之前都返過北京見吓佢哋。(會唔會再生第3個? )太太應該唔想,佢依家先回復番未生產前身形,之前佢畀人影到,形容佢似有咗第3胎!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!