掃呢頁CODE去手機

2022年8月29日 星期一

朱敏瀚:朱敏瀚被粉絲隔口罩錫面好愕然 JW想拍多啲劇! #JW #朱敏瀚

藝人朱敏瀚(朱仔)與JW(王灝兒)今日(29日)出席《痞子殿下》宣傳活動,玩遊戲時朱仔被熱情粉絲隔口罩錫面,反應不來的朱仔一臉愕然。而現場所見朱仔行動 ...






藝人朱敏瀚(朱仔)與JW(王灝兒)今日(29日)出席《痞子殿下》宣傳活動,玩遊戲時朱仔被熱情粉絲隔口罩錫面,反應不來的朱仔一臉愕然。


而現場所見朱仔行動緩慢,他解釋日前踢足球拉傷大腿,但並無大礙。提到粉絲獻吻,他坦言:「我都有啲意外,好開心套劇好受歡迎,好多粉絲鍾意,多得現場黃建東鼓勵粉絲,令佢哋對我咁熱情。」


講到劇中的親熱戲,JW稱只有錫臉,沒有接吻場面:「導演冇要求。(如果有需要錫嘴,你接唔接受?)到時睇劇本,咁我依家都係專業演員。今次拍劇好開心,一開始好驚,因為係新嘗試,我做咗十幾年歌手,演戲係由零開始,出到嚟多咗好多大人小朋友鍾意我,好欣慰,想再拍多啲劇。」至於朱仔笑言想嘗試挑戰唱劇集主題曲。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!