掃呢頁CODE去手機

2022年8月29日 星期一

黃寶欣:黃寶欣癌症康復 抗拒搵第二春 #黃寶欣

歌手黃寶欣今日(29日)接受港台《香江暖流》直播訪問,宣傳她的新專輯,相隔30年再推出個人專輯,她翻唱全部男歌手的歌,她說:「一啲原唱影子都冇。(最難 ...






歌手黃寶欣今日(29日)接受港台《香江暖流》直播訪問,宣傳她的新專輯,相隔30年再推出個人專輯,她翻唱全部男歌手的歌,她說:「一啲原唱影子都冇。(最難演繹邊首?)《大會堂演奏廳》我自已覺得好難唱,因為我將呢首獨唱歌變成合唱歌。」她再來與已退出樂壇的歌手蔡濟文(蔡仔)合唱,節目中蔡仔還透過電話受訪,他坦言沒有想過復出樂壇。


今日亦是寶欣舊曆生日,主持陳永業、袁梓珮特別為她準備了生日蛋糕,兩年前有大病的她已康復,依家每半年會做一次身體檢查,今年6月見過醫生,再過多一年先叫安全,她說:「好似話3年已經安全啲囉,唔會復發,因為我始終唔係尾期,我係好初期,(係咪都唔想講係咩癌?)咩cancer都冇所謂,總之係cancer要做化療。」


她覺得自己患病同壓力有關:「唔係遺傳,我生活真係好正常,我覺得人嘅情緒壓力好緊要,可能係工作壓力太大。」她坦言做化療過程相當辛苦,她形容不是痛,而是一種折磨,她說:「嗰陣時喺冬天嚟,但我係會不停出汗,瞓覺要墊住毛巾,因為做化療,覺得自己有陣味,自己又比較整潔,會諗會唔會成世纏住我,當時又食唔到嘢。」她笑言病愈後發覺自己是美食家,她說:「我唔係要食貴嘢,係食好嘢,依家我咩都會食,最近好鍾意食麻辣嘢。」


早前她又中招,不過情況OK,早就痊愈,她透露將要回內地處理私事,由於她的回鄉證已過期,她在內地的戶口因為證件未更新而被凍結:「我會返鄉下,喺深圳福田,今次會返去兩、三個月,要搞吓啲銀行戶口之類,順道遊玩吓,已經3年冇旅行過。」明年亦計劃到美國探望子女,她說:「我個仔已經做嘢,個女就仲讀緊書。」談到生日願望,聽到主持祝她找到第二春,她亦抗拒,她說:「我自己個人偏見,我呢個年紀搵嘅男士,佢哋唔會搵我,其次如果搵個60歲嘅,佢哋都係想搵人照顧,我好攰呀!(可能人哋照顧你?)我唔需要人哋照顧,我自己一個人好好,我好享受好開心,未來日子想旅居,周圍住吓玩吓。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!