掃呢頁CODE去手機

2022年8月23日 星期二

周嘉洛:被爆搭的士去陳瀅香閨 周嘉洛不避嫌:我哋成日都見 #周嘉洛 #陳瀅

藝人陳瀅與周嘉洛早在拍攝劇集《痞子殿下》時已傳出緋聞,但2人一直否認,惟近日周嘉洛被拍得出席完活動後,第一時間並非返家休息,而係鬼祟搭的士去陳瀅位於柯 ...






藝人陳瀅與周嘉洛早在拍攝劇集《痞子殿下》時已傳出緋聞,但2人一直否認,惟近日周嘉洛被拍得出席完活動後,第一時間並非返家休息,而係鬼祟搭的士去陳瀅位於柯士甸道嘅香閨,甜蜜短敍過2人世界,有指佢臨到達前,仲特意叫司機喺附近兜圈,且不時張望,去到女方住址後仲同保安打招呼,似係去慣去熟。周嘉洛接受東網訪問否認此事,指每次去陳瀅屋企都係同朱敏瀚及JW一齊,而被拍得當日亦只係朋友聚會。問到傳緋聞可會避嫌?佢就話:「最近成日宣傳 ,我哋幾個都成日都見,都冇特別去諗要避。」


陳瀅否認單獨約會


陳瀅今日(23日)出席時裝活動,面對記者追問戀情氣定神閒,連聲否認,並將嘉洛納入「只係好朋友關係」,又打趣說:「佢身邊好多其他女仔㗎。」談到讓對方「登堂入室」,陳瀅說:「其實自從拍《痞子殿下》後,朱敏瀚、JW、周嘉洛同我成日四人行,少一個嘅約會都考慮改期,所以絕對唔㑹有兩個人單獨約會,一定冇閃閃縮縮,我哋光明正大嘅。近期會約埋一齊拍片,咁我屋企交通比較方便,所以佢哋成日上嚟聚會,尋晚、前晚都有上嚟。」


咗Truth Or Dare


而嘉洛被拍得現身其樓下,陳瀅解釋正正是「約埋拍片」:「條片過2日出街,大家記得睇!我哋嗰日玩咗Truth Or Dare,日光日白大家飲咗一支烈酒,因為問啲問題好尖銳,例如JW問我邊段緋聞係真,又問家樂有冇畀女仔追,梗係唔答啦,有時佢哋認為你答得唔好都要飲。」


問到陳瀅會否擔心緋聞拍拖追求者,她說:「都忙到冇時間同異性相處,對上一次同異性食飯,只係同個導演食。(唔係周嘉洛,唔通係朱敏瀚?)佢都好大隻,依家我忙緊幫佢搵女朋友。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!